Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
musta farkku b omeka kempeleen kaupan pihalla hötsi tarra takalasisa..
tojjota korolla
Savonlinnassa tänään ilta kuuden kieppeillä kameleontti B-Omega farkku, siisti oli 
GSI-The Real Thing & ST wagon
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessään
Joku täältä?
B Ascona '80 ja E Rekord '83
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
Simo kirjoitti:Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessäänJoku täältä?
Minä oon. teen remppaa siinä 16a talossa. Onko sulla E Rekort? Siinä parkkisella on ollu sellainen tumman sininen. Siisti kuntoinen. Tuu juttusille jos näet mut siinä joku päivä.
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Satuitkos myös malmilla ajamaan toissa iltapäivänä? Tuli nimittäin ruskee D kadetti vastaan jossa melko isohkotkin vanteet alla.VECTRA GT 16v kirjoitti:Simo kirjoitti:Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessäänJoku täältä?
Minä oon. teen remppaa siinä 16a talossa. Onko sulla E Rekort? Siinä parkkisella on ollu sellainen tumman sininen. Siisti kuntoinen. Tuu juttusille jos näet mut siinä joku päivä.
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Joo on Rekortti tällähetkellä käytössä, ens viikolla varmaan taas Ascona.VECTRA GT 16v kirjoitti:Minä oon. teen remppaa siinä 16a talossa. Onko sulla E Rekort? Siinä parkkisella on ollu sellainen tumman sininen. Siisti kuntoinen. Tuu juttusille jos näet mut siinä joku päivä.Simo kirjoitti:Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessäänJoku täältä?
Kadetti oli siinä äsken kun läksin töihin ja huomasin firman nimen sekä nettiosoitteen niin sivuja just kattelin
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
G.T.S kirjoitti:Satuitkos myös malmilla ajamaan toissa iltapäivänä? Tuli nimittäin ruskee D kadetti vastaan jossa melko isohkotkin vanteet alla.VECTRA GT 16v kirjoitti:Simo kirjoitti:Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessäänJoku täältä?
Taisin ajella. Siinä on momon arrowit 17" alla nyt. Milläs sä olit liikenteess?
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
Hattuhyllyltä bongasit firman nimen? Ei arvaa pitää joka paikassa sitä kylttiä katolla. Ettei joku vie sitä. Ajaessa vaan. Asutko missä rapussa?Simo kirjoitti:Joo on Rekortti tällähetkellä käytössä, ens viikolla varmaan taas Ascona.VECTRA GT 16v kirjoitti:Minä oon. teen remppaa siinä 16a talossa. Onko sulla E Rekort? Siinä parkkisella on ollu sellainen tumman sininen. Siisti kuntoinen. Tuu juttusille jos näet mut siinä joku päivä.Simo kirjoitti:Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessäänJoku täältä?
Kadetti oli siinä äsken kun läksin töihin ja huomasin firman nimen sekä nettiosoitteen niin sivuja just kattelinJuu pitää morjestaa jos satutaan yhtäaikaa pihalle.
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Joo ja myös huoltoajo-kyltistä kojelaudalta. Vieraspaikat näky olleen täynnäVECTRA GT 16v kirjoitti:Hattuhyllyltä bongasit firman nimen? Ei arvaa pitää joka paikassa sitä kylttiä katolla. Ettei joku vie sitä. Ajaessa vaan.
Semmoisella vaaleen sinisellä hiukan madalletulla insignialla, jossa irmelin maski keulalla.VECTRA GT 16v kirjoitti:G.T.S kirjoitti:Satuitkos myös malmilla ajamaan toissa iltapäivänä? Tuli nimittäin ruskee D kadetti vastaan jossa melko isohkotkin vanteet alla.VECTRA GT 16v kirjoitti:Simo kirjoitti:Eilen meidän parkkipaikalla (konalassa) komea ruskea D Kadett 2.0, hyvin murisi lähtiessäänJoku täältä?
Taisin ajella. Siinä on momon arrowit 17" alla nyt. Milläs sä olit liikenteess?
- janne___
- OCF Member 2017
Muutamana päivänä meiän pihassa parolassa shamppanjan värinen omega bee caravaani metzin (?) Maskilla ja luomilla ja opelclubfinland.fi -tarralla takalasissa. Itellä samanlainen musta/tumman harmaa omppu, jonka oot varmasti nähnyt 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Nämä ooppelit eivät ole liikenteessä(ainakaan vielä), tuossa 300 metrin päässä meiltä on joku opeliharrastaja, näkyi pihalla olevan ainakin 2 opelia(2 muutakin autoa, merkistä en ihan satavarma) purettuina ja sen oloisena ainakin toinen, että jotain rakentelua tapahtumassa siihen. Toisen opelin olen nähnyt siinä joskus ehjänäkin.
E: Näytti siinä olevan kaikki ooppeleita kun lähempää kattelin.
E: Näytti siinä olevan kaikki ooppeleita kun lähempää kattelin.
Puoli kuuden ja kuuden välillä tänään Tammiston Lidlin parkkipaikalla musta B Vectra farmari, tummat lasit, madallettu, jonkin sortin korisarja ja kiiltävää vannetta. Oli sen verran kaukana etten kunnolla nähnyt mutta mielestäni takasivulaseissa oli clubin tarrat ja saatoi olla myös takalasissa.
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
eilen pudasjärvellä senatoori vai mikä olikaa
tojjota korolla
Turtolan CM:n pihassa keltainen GeeTee!

der OPelVEctra -Technic, die begeistert.