Kadett D 2.0 8v -82
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Kadett D 2.0 8v -82
Kuinka viriviri kansi se on sitten ollut? Madi vaan sanoi kun tuon ostin, että siellä on sen verran eli oletin siellä sillähetkellä olleen sen verran. Ja sen jälkeenhän siihen on vaihdettu tuo Pohton avartama kansi ja se jyrkempi nokka ja nyt vielä laitettu viinalla käymään joka käsittääkseni toi vielä kulkua persdynolla ainakin lisää (En siis ole sen jälkeen ajanut kun Jondes tuon muutoksen teki) ja huiputkin nousi entisestä viinaan vaihdon jälkeen. Bensan kans tuo ei kelannut ihan kahtasataa edes vauhtia, viinan kans yli. Sekin kertoo, että jotain tapahtui. Mut tiiä sit, hyvin se kuitenkin huilii.
En tiiä oonko ihan hakoteilla mutu oletuksia mutta ei kait tuolla E85 ainakaan tehot mihinkään nouse ennemminkin laskee..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Sais olla enemmän ennakkoja vielä lisää kasivitosella että pääsis samoihin vääntölukemiin tai ruttua vieläkin
Ja O.P.A on ihan oikeilla jäljillä
Ja O.P.A on ihan oikeilla jäljillä
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Signum 2.2 -04
Ex Kadett D 2.0 8v -82
Ex Kadett D 2.0 8v -82
Enhän minä missään persdynoissa käy
No vaa muistaakseni väännöt ainaki loppu ku 85:lla ajo.
Opel vectra 2.0 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Minä en ainakaan perstuntumalla huomaa eroa
nyt on 98 tankissa. Kyllä tuo omasta mielestä vääntää ihan yhtä hyvin 85sellaki.
Signum 2.2 -04
Ex Kadett D 2.0 8v -82
Ex Kadett D 2.0 8v -82
Jos oikeen muistan nii Virhon tekemä siinä oli paikoillaan ja kovat rutut myös. Se tais olla hieman enemmän viriviri ku toi Pohton tekele.|vectraman| kirjoitti:Kuinka viriviri kansi se on sitten ollut? Madi vaan sanoi kun tuon ostin, että siellä on sen verran eli oletin siellä sillähetkellä olleen sen verran. Ja sen jälkeenhän siihen on vaihdettu tuo Pohton avartama kansi ja se jyrkempi nokka ja nyt vielä laitettu viinalla käymään joka käsittääkseni toi vielä kulkua persdynolla ainakin lisää (En siis ole sen jälkeen ajanut kun Jondes tuon muutoksen teki) ja huiputkin nousi entisestä viinaan vaihdon jälkeen. Bensan kans tuo ei kelannut ihan kahtasataa edes vauhtia, viinan kans yli. Sekin kertoo, että jotain tapahtui. Mut tiiä sit, hyvin se kuitenkin huilii.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Paljon mahdollista, tuo Pohton kansi on "stage1" eli vain siistitty ja hieman avarreltu. Ja olikohan siitä nyt 1,5mm otettu siivua pois jos en väärin muista. Ja tosta persdynosta niin muistan vaan sen mitä oli silloin puhetta kun viinalla oli tullu kulkuja lisää. Tietää en voi kun en tosiaan ole autolla viinan kans ajanut.
http://www.mese.fi/ mee jo tuonne kirjottaan ku joka asiaan täällä puutumassa|vectraman| kirjoitti:Paljon mahdollista, tuo Pohton kansi on "stage1" eli vain siistitty ja hieman avarreltu. Ja olikohan siitä nyt 1,5mm otettu siivua pois jos en väärin muista. Ja tosta persdynosta niin muistan vaan sen mitä oli silloin puhetta kun viinalla oli tullu kulkuja lisää. Tietää en voi kun en tosiaan ole autolla viinan kans ajanut.
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Ei taija blex ymmärtää keskustelu palstan ideaa jos noin syö ihmistäku joku kyseenalaistaa jotain.
Varsinkin kun vecculipoeka kirjottaa hyvinkin asiallisesti, eikä ilmiselvästikkään ole tarkotus vittuilla.
Vituttaa kaikki foorumin huoraajat jotka nuolee kaikkien perseitä.
Varsinkin kun vecculipoeka kirjottaa hyvinkin asiallisesti, eikä ilmiselvästikkään ole tarkotus vittuilla.
Vituttaa kaikki foorumin huoraajat jotka nuolee kaikkien perseitä.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Blexillä hiekkaa haarovälissä? Minkä minä sille voin, että mulle noin on sanottu. Mielipiteet vaan muuttui heti kun sai käppyrää ja ne olikin vähän erilaiset kuin ainakin minä odotin. Mikä siinä on niin kauheaa jos se persdyno vähän onkin valehdellut? Ja miksen tuosta kannesta saa puhua kun se minun vanha kansi on ja minä sitä käytin Raahessa höylättävänä ennenkuin madi sen mulle paikoilleen laittoi ja siitä paperit Pohtolta on olemassa. Ja jos siinä on ennen ollut enemmän työstetty kansi paikoillaan niin voinut hyvinkin olla enemmän hevosia. Eilen juuri jammin kans poristiin tuosta niin muistanko väärin vai oliko vanhassa lohkossa SEHin männät? Madi varmaan voi vahvistaa tiedon. Nythän siellä on NE vakio alakerta, siinäkin on yksi tekijä lisää kun ruttua sitämyöden vähemmän. Ja jammi käyn kyllä vielä koeajaan autoa joku kerta, eilen ei kehdannut kun oli niitä kuskattavia 
EDIT: Ja on jo tullut huomattua että jotkut on mun jutut ottanu vähän turhankin henkilökohtaisesti vaikkei todellakaan ole tarkoitus tahalleen naljailla, tapana vain sanoa asiat suoraan. Siitä en ole pahoillani ettei kestetä yhtään kritiikkiä, jatkan kyllä samalla linjalla jatkossakin.
EDIT: Ja on jo tullut huomattua että jotkut on mun jutut ottanu vähän turhankin henkilökohtaisesti vaikkei todellakaan ole tarkoitus tahalleen naljailla, tapana vain sanoa asiat suoraan. Siitä en ole pahoillani ettei kestetä yhtään kritiikkiä, jatkan kyllä samalla linjalla jatkossakin.
Ne mukit oli myös vanhassakin koneessa.