omega b1 xenoneista
omega b1 xenoneista
Eli kun omegassa on pitkillä heijastinpinnat niin kannattaako sinne hommata normi h7 kannalla oleva xenonpolttimo vaiko h7r xenoni?
Mitä on ihmiset mieltä?
Ja missä on alkuperäisen ballastin paikka? umpion alapuolella?
Mitä on ihmiset mieltä?
Ja missä on alkuperäisen ballastin paikka? umpion alapuolella?
- Paska Omena
- OCF Member

Re: omega b1 xenoneista
Minkä ihmeen takia pitkälle pitäs laittaa lyhyenvalon(h7r) polttimo?? Mulla ainakin on 55W Cobrat pitkissä ja kyllä niillä kivasti näkee, erosta 35W settiin en osaa sanoa kun ei kiinnostanut sellasella kokeilla.
Vahvalla mutulla alkuperäset lyhyiden ballastit umpion alla.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
70W tai 100W vaan saman tien. Mulla 70W ja kyllä näkeeomekamiäs kirjoitti:Onko järkeä iskeä pitkille 55w xenoni? kestääkö piuhat, onko valoteho oikeasti huomattavasti parempi, yms?
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
mulla on lyhyillä H1:set ja pitkillä H7:kat polttimot..liekkö umpioissa eroa sitten mutta nuissa "TYC"in umpioissa on tuolleenPaska Omena kirjoitti:Minkä ihmeen takia pitkälle pitäs laittaa lyhyenvalon(h7r) polttimo?? Mulla ainakin on 55W Cobrat pitkissä ja kyllä niillä kivasti näkee, erosta 35W settiin en osaa sanoa kun ei kiinnostanut sellasella kokeilla.
itekkin silloin ostin H7 ja olisin laittanu lyhyille mutta oli itsellekkin ylläri
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
kaikissa ne on sillein. paitsi et alkupään omegoissa on h1+h1 kun ei oo sitä "linssi" umpiota
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ballastit mallia halvinta kiinasta?
-
Linedrawer
- 'Kadett'

Mistä nuo xenon-setit kannattaisi tilata jotta hinta-laatu olisi kohdillaan ?
Ja onko tietoa, pitää ne automaattiset korkeudensäädöt olla autossa jos vaihtaa tehtaan alkuperäiset xenon-umpiot keulille ? Pesurit löytyisi. Kyseessä -99 Vectra facelift.
Ja onko tietoa, pitää ne automaattiset korkeudensäädöt olla autossa jos vaihtaa tehtaan alkuperäiset xenon-umpiot keulille ? Pesurit löytyisi. Kyseessä -99 Vectra facelift.