astra G sivupeili
astra G sivupeili
Mun pitäisi saada ainakin uusi kuskinpuolen sivupeili, kun huomasin, ettei se käänny tien reuna parkki asentoon:(
Niin mikä olisi halvin ja järkevin vaihtoehto? molemmat peilit (tulisi samaa väriä)
vai pelkkä tämä:
http://www.huuto.net/kohteet/opel-astra ... /276271214
^onkohan helppo irroittaa se auton värinen osa ja peili vanhasta?
Niin mikä olisi halvin ja järkevin vaihtoehto? molemmat peilit (tulisi samaa väriä)
vai pelkkä tämä:
http://www.huuto.net/kohteet/opel-astra ... /276271214
^onkohan helppo irroittaa se auton värinen osa ja peili vanhasta?
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Re: astra G sivupeili
pahus joku osti tuon huutiksen peilin 
pitäis saada tuommoinen tai koko peili samalla värillä (viidakon vihreä) tai sitten eriväriset molemmat peilit
pitäis saada tuommoinen tai koko peili samalla värillä (viidakon vihreä) tai sitten eriväriset molemmat peilit
- e0101296
- 'Diplomat'

- Viesti:
Motonetista muistaakseni 44 ecua koko laite, lämmityksellä ja sähkösäädöllä. Ostin 2 vuotta sitten ja toimii edelleen.
Muovimaalia päälle.
Muovimaalia päälle.
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
okei, mietin vaan, että jos saa jostain valmiiksi maalatut tai tuommoisen huutiksen linkissä olevan.
Motonetistä jo ostat peilit, niin vanhoista peileista saa sen maalatun takakuoren irti ja vaihdettua siihen motonetin uuteen peiliin. Itse tein näin kun juniorit oli potkinut peilinlasin rikki. Ei se ihan täydellisesti istu, mutta jos ei nyt näyttelyauto ole niin ei kai sillä väliä ole.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Omenalimu kirjoitti:Motonetistä jo ostat peilit, niin vanhoista peileista saa sen maalatun takakuoren irti ja vaihdettua siihen motonetin uuteen peiliin. Itse tein näin kun juniorit oli potkinut peilinlasin rikki. Ei se ihan täydellisesti istu, mutta jos ei nyt näyttelyauto ole niin ei kai sillä väliä ole.
Okei, olen ehkä saamassa purku autosta peilejä, niin onnistuukohan siitä hyvin se väriosan vaihto.
Mulla siis viidakon vihreä ja purkuauto valkoinen.
Opel astra HB vm. 1998 neli ovisen peilit varmaan käy mulle sigun autoon?
Mulla siis Kaksi ovinen auto.
Vai mitenköhän sopisi vaihtaa valkoiset molemmat peilit mulle
Eipä noissa peileissä taida g astran osalta olla eroja. Sama runko kaikissa, pois sulkien tuon taitto ominaisuuden, sähkösäätö ja lämmitys. En kyllä kuollaksenikaan muista pitikö sitä värikuorta alkaa irroittamaan alhaalta vai ylhäältä, mutta kyllä ne suht kivuttomasti siitä irtoaa kun löytää kohtan josta alkaa talttapäällä irroittamaan. Voi myös olla että lähtee ihan sormin, painaa sitä yläosaa alas päin ja vetää pois päin. Näin muistelen sen tapahtuvan. Joka tapauksessa vaihdettavia ne on.Teme88 kirjoitti:Omenalimu kirjoitti:Motonetistä jo ostat peilit, niin vanhoista peileista saa sen maalatun takakuoren irti ja vaihdettua siihen motonetin uuteen peiliin. Itse tein näin kun juniorit oli potkinut peilinlasin rikki. Ei se ihan täydellisesti istu, mutta jos ei nyt näyttelyauto ole niin ei kai sillä väliä ole.
Okei, olen ehkä saamassa purku autosta peilejä, niin onnistuukohan siitä hyvin se väriosan vaihto.
Mulla siis viidakon vihreä ja purkuauto valkoinen.
Opel astra HB vm. 1998 neli ovisen peilit varmaan käy mulle sigun autoon?
Mulla siis Kaksi ovinen auto.
Vai mitenköhän sopisi vaihtaa valkoiset molemmat peilit mulle
siis eikö noissa molemmissa ole peilin taitto ominaisuutta?
mulla kun on se ja sähköpeilit.
kun minä tarvitsisin sen peilin koko mustan osan ainakin, jossa on kaikki peilin toiminto.
kun minä tarvitsisin sen peilin koko mustan osan ainakin, jossa on kaikki peilin toiminto.
Siis jos on peilin taitto voi siinä tottakai olla myös sähkösäätö ja lämmitys. En itse edes tiennyt että näitä on ilman taitto ominaisuutta.Teme88 kirjoitti:siis eikö noissa molemmissa ole peilin taitto ominaisuutta?
Ja jos meinasit että molemmilla puolilla, niin tottakai on molemmilla puolilla se taitto ominaisuus.
Meinasin että molemmissa malleissa taitto ominaisuus, eli purkuauto 4 ovinen opel astra G HB vm. 1998 ja mun 2 ovinen opel astra G HB vm. 1999.
Eli noissa molemmissa kaikki samat ominaisuudet peileissä.
Niin ja toi muovi osa menee takaisin ihan tapsumalla.
Kyllä mun mielestä pitäis olla kaikissa astra G malleissa tuo taitto. Kaikissa ei varmaankaan ole lämmitystä, sähkösäädöstä en ole varma, mutta luulis että kaikissa on sähkösäätö. Muovi menee paikalleen ihan napsauttamalla. Muovissa on klipsut jotka pitää sen paikallaan.Teme88 kirjoitti:Meinasin että molemmissa malleissa taitto ominaisuus, eli purkuauto 4 ovinen opel astra G HB vm. 1998 ja mun 2 ovinen opel astra G HB vm. 1999.
Okei, Kiitos!Omenalimu kirjoitti:Kyllä mun mielestä pitäis olla kaikissa astra G malleissa tuo taitto. Kaikissa ei varmaankaan ole lämmitystä, sähkösäädöstä en ole varma, mutta luulis että kaikissa on sähkösäätö. Muovi menee paikalleen ihan napsauttamalla. Muovissa on klipsut jotka pitää sen paikallaan.Teme88 kirjoitti:Meinasin että molemmissa malleissa taitto ominaisuus, eli purkuauto 4 ovinen opel astra G HB vm. 1998 ja mun 2 ovinen opel astra G HB vm. 1999.
Katsotaan, jospa tuon purkupeilin saisin
Toivotaan parasta. Eikai ole paha hinta?Teme88 kirjoitti:Okei, Kiitos!Omenalimu kirjoitti:Kyllä mun mielestä pitäis olla kaikissa astra G malleissa tuo taitto. Kaikissa ei varmaankaan ole lämmitystä, sähkösäädöstä en ole varma, mutta luulis että kaikissa on sähkösäätö. Muovi menee paikalleen ihan napsauttamalla. Muovissa on klipsut jotka pitää sen paikallaan.Teme88 kirjoitti:Meinasin että molemmissa malleissa taitto ominaisuus, eli purkuauto 4 ovinen opel astra G HB vm. 1998 ja mun 2 ovinen opel astra G HB vm. 1999.
Katsotaan, jospa tuon purkupeilin saisin
Jeps, olen vasta tehnyt kyselyn sen toiminnoista ja tarjouksen (20€+pk molemmista peileistä) ja odottelen vastausta 
Molemmat peilit ihan varmuuden vuoksi, jos ei onnaa, niin laitan molemmat valkoiseksi
Molemmat peilit ihan varmuuden vuoksi, jos ei onnaa, niin laitan molemmat valkoiseksi
Kyllä ne kuoret saa vaihdettua joka tapauksessaTeme88 kirjoitti:Jeps, olen vasta tehnyt kyselyn sen toiminnoista ja tarjouksen (20€+pk molemmista peileistä) ja odottelen vastausta