Kääntä kirjoitti:Laippa ostaa/leikkauttaa jollain firmalla ja sit putkee ja käyriä ostelemaan. Eikai siinä mitään erikoisempaa ole. Hitsatahhan siinä pitää osata
Täytyy varmaan alkaa suunnitteleen ja hommata toinen pakosarja siihen hommaan.
mitä eroja iso- ja pikkulohkon pakosarjoilla? lähinnä sopiiko ne keskenään?
Mihissää toista pakosarjaa kaipailet, kun teet itse sen uuden?
En suosittele mitään räkimistä vakio valusarjaan vaan kokonaan uusi. LVI liikkeistä löytää suht edullisesti p235 käyriä 1-2euron kappalehintaan, jostain romuliikkeestä saman koon putkea metri vitosella ja se piisaa varmasti vaikka kahteen sarjaan
Valo löytyy, vilkkuu silloin kun TC puuttuu peliin, esim. renkaiden sutiessa. Onko c-vectroissa aina TC/ESP vai voiko olla, että löytyy vain pelkkä TC?
Narujarrullahan tuo tosiaan selviää loppuviimein, jos espin olemassaolon todistamiseen ei muuta keinoa keksi.
JnZ kirjoitti:Valo löytyy, vilkkuu silloin kun TC puuttuu peliin, esim. renkaiden sutiessa. Onko c-vectroissa aina TC/ESP vai voiko olla, että löytyy vain pelkkä TC?
Narujarrullahan tuo tosiaan selviää loppuviimein, jos espin olemassaolon todistamiseen ei muuta keinoa keksi.
Mulla on vahva käsitys, ettei suomessa ole myyty C-Vectraa ilman ESP:tä.
JnZ kirjoitti:Valo löytyy, vilkkuu silloin kun TC puuttuu peliin, esim. renkaiden sutiessa. Onko c-vectroissa aina TC/ESP vai voiko olla, että löytyy vain pelkkä TC?
Mulla on vahva käsitys, ettei suomessa ole myyty C-Vectraa ilman ESP:tä.
Opel Sintran apurunkoa olen tiputtamassa moottoreineen päivineen pois, kysymys kuuluu millä ohjausvaihde on kiinni rattiakselissa? apurungosta en ajatellut sitä irroittaa vaan ottaa kokonaisena pois.
Boorithan siinä akselissa on mutta miten irtoaa? joku lukite vai kuinka?
Ja toinen kyssäri, onko Sintran ja Omegan X30XE-koneissa muuta kuin imusarjassa eroa?
Opel Astra J A20DTH -11 Sport Tourer
Opel Astra J A20DTH -10 Sport 5-door
+ monta ooppelia osina hyllyssä
Voiko Astra J:n AFL valojen korkeutta säätää suoraan umpiosta löytyvistä ruuveista vai tarviiko olla tietokone kiinni kun noita säätä kuten joissain VAG konsernin autoissa? Muuten varmasti hyvät valot mutta näyttää aivan liian alas...
Onko Z16XE koneen hydraulisten nostimien vaihto "hankala" homma, vaatiiko erikoistyökaluja? Entä hintaluokka uusille nostimille, ebaykin näyttää nollaa ja marmorille en astele?
Opel Manta B * C24NE + Eaton M45
Opel Calibra C20NE
Ei ole erityisen vaativa homma. Vaikein osuus on jakopään laittaminen, joten jos sen osaa niin itse hydrojen vaihto on jo helppoa.
Ebayssa on kymmeniä myyjiä, varmasti on jollakin hydroja hyllyssä, samoin netistä löytyy kymmeniä nettikauppoja josta niitä saa, ja saa niitä ihan Motonetin tiskiltäkin, kuten kaikista muistakin Suomen varaosaliikkeistä.