B-mantan lämppäri
En ole vielä itse testannut, mutta kuulemma takaveto Ladan lämppärinkenno käy pikkuvaivalla. On kuulemma paksumpi kuin Opelin oma kenno ja valmistettu kuparista, kun Opelin oma vissiin raudasta. Luulisi pitävän paikkansa, sillä onhan Lada suunniteltu Siperian oloihin =). Itse ajattelin käydä ostamassa moisen laitteen ensi kerralla, kun käyn purkaamolla. Mutta kertokaa, jos joku on kokeillut moista systeemiä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: joonak on 2003-07-01 22:19 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: joonak on 2003-07-01 22:19 ]</font>
Opelin omasta kennostahan lentelee variksetkin läpi. Itse laitoin rekortin kennon edelliseen mantaan. Auttoi jonkin verran mutta mantassa on tuo eristys-puoli sen verran hakoteillä että niitä olen joutunut nykyisessä parantelemaan.On 2003-07-01 22:15, joonak wrote:
En ole vielä itse testannut, mutta kuulemma takaveto Ladan lämppärinkenno käy pikkuvaivalla. On kuulemma paksumpi kuin Opelin oma kenno ja valmistettu kuparista, kun Opelin oma vissiin raudasta.</font>
Toinen juttu on että tuuletin on aika heikkotehoinen. Pitää perehtyä siihen tässä kunhan saa tuon laatikko-homman pois alta.
Jep. Lämmin on. Kennon ympäriltä se pehmuste pois niin menee paikalleen justiinsa ja hyvä tulee.
Kannattaa liottaa kennosta kuonat pois. Laita astianpesupulveria ja vettä ämpäriin ja heitä kenno sekaan pariksi päiväksi. Sitten kunnon huuhtelu päälle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: MantaMara on 2003-07-02 16:26 ]</font>
Kannattaa liottaa kennosta kuonat pois. Laita astianpesupulveria ja vettä ämpäriin ja heitä kenno sekaan pariksi päiväksi. Sitten kunnon huuhtelu päälle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: MantaMara on 2003-07-02 16:26 ]</font>
Oisko sulla mulle asti yhtä niistä kahdeksasta. Pitää palata asiaan kun rojekti on ajankohtainen, kun ei sitä vissiin kesällä palellu (en oo kyllä paljo ehtiny testaamaan ku auto on vähän levällään).On 2003-07-02 08:45, kumimuumi wrote:
jaa että ysikutosen kenno on hyvä.. niitä löytyy himasta ainakin 8 kappaletta faijalta
96 on muuten oikeasti lämpönen talviauto
Onko isäs suuremminkin erikoistunu noihin peräpuikkoihin? Saabismi on sairautta ja turbosaabismi on mielisairautta.
-
kumimuumi
- OCF Member

onhan noita banaanisorveja kokonaiset ja hylsyt laskettuna yhteensä 5½ kappalettaOn 2003-07-02 16:31, Amppa wrote:
Onko isäs suuremminkin erikoistunu noihin peräpuikkoihin? Saabismi on sairautta ja turbosaabismi on mielisairautta.
se jokkishärveli on tosi veikee vietävä liukkaalla radalla --> leveemmät sladit kuin kardaaniautoilla jos on märkää
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla