Siis vallan fiktiivinen ajatusleikki mahdollisesta palkintogaalastaTeme88 kirjoitti:Milanen auto kyseessä?........ ja vuoden rumin tuningräpellyspalkinto menee....... JOONAKSELLE TIKKURILASTAAAAA!. Onnea Joonas, palkinnoksi saat vuoden lasikuidut jotta voit jatkaa räpeltämisen tiellä.
Opelit myynnissä
Re: Opelit myynnissä
Opel Calibra V6-Auto -97 Last edition Nro.526
Manta A -71 20SE
Vectra C GTS -03 Z22SE
Opel GT -09 Z20NHH
Manta A -71 20SE
Vectra C GTS -03 Z22SE
Opel GT -09 Z20NHH
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Lindemann kirjoitti:Siis vallan fiktiivinen ajatusleikki mahdollisesta palkintogaalastaTeme88 kirjoitti:Milanen auto kyseessä?........ ja vuoden rumin tuningräpellyspalkinto menee....... JOONAKSELLE TIKKURILASTAAAAA!. Onnea Joonas, palkinnoksi saat vuoden lasikuidut jotta voit jatkaa räpeltämisen tiellä.
Okei
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Kannattaa kattoa edellistä sivua niin ehkä voi selvitä jotain?Teme88 kirjoitti:Milanen auto kyseessä?........ ja vuoden rumin tuningräpellyspalkinto menee....... JOONAKSELLE TIKKURILASTAAAAA!. Onnea Joonas, palkinnoksi saat vuoden lasikuidut jotta voit jatkaa räpeltämisen tiellä.
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Tuo tuning hirviö vissiin vei huomion..HaGle kirjoitti:Mitäs tollasesta porukka mieltä, tekis mieli käydä kattoon
http://www.nettiauto.com/opel/astra/5957059
Mutta mitäs tuummaatte Astrasta. Huomenna tosiaan käyn kattomassa ja jos molempia osapuolia miellyttää vaihdan Omegan tuohon.
Mitä kannattaisi erityisesti ottaa huomioon.
No ei edellisellä sivulla mitään joonaksesta ollutNizuxiini kirjoitti:Kannattaa kattoa edellistä sivua niin ehkä voi selvitä jotain?Teme88 kirjoitti:Milanen auto kyseessä?........ ja vuoden rumin tuningräpellyspalkinto menee....... JOONAKSELLE TIKKURILASTAAAAA!. Onnea Joonas, palkinnoksi saat vuoden lasikuidut jotta voit jatkaa räpeltämisen tiellä.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Pienhän tuo on tiloiltaan, itelläkin ollut tuollanen farkku. Kato tai kysy viekö öljyä.HaGle kirjoitti:Tuo tuning hirviö vissiin vei huomion..HaGle kirjoitti:Mitäs tollasesta porukka mieltä, tekis mieli käydä kattoon
Mutta mitäs tuummaatte Astrasta. Huomenna tosiaan käyn kattomassa ja jos molempia osapuolia miellyttää vaihdan Omegan tuohon.
Kannattaa tosiaan kurkata auton alle. Öljypohja varmasti täynnä öljypaskaa. Itellä Vectra tuolla koneella ja öljyä joutuu lisäilemään.HaGle kirjoitti:Tuo tuning hirviö vissiin vei huomion..HaGle kirjoitti:Mitäs tollasesta porukka mieltä, tekis mieli käydä kattoon
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
noikin tuppaa helemoista ja takakarrista lahoomaan, kannattaa siis koputella ainakin takapäästä niiden helmamuovien alle
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
HaGle kirjoitti:Tuo tuning hirviö vissiin vei huomion..HaGle kirjoitti:Mitäs tollasesta porukka mieltä, tekis mieli käydä kattoon
Ihan asiallisen näkönen astra mitä täs muutamia kertoja bongannu ja soppelisti madallettuki
http://www.nettiauto.com/opel/vectra/5985361
Kellään mitään tietoa tuosta? Ei tuossa nyt ole oikeastaan mitään muuta erikoista kuin pienet kilometrit ja myyjän mukaan ruosteeton. Etupuskuri vähän naarmuilla ja roikkuu, apurin takaovessa pari lommoa, nämä mitä nyt kuvista näkee. Tietty toi Irmscher korisarjakin(=maski) on ihan hieno
Hakusessa olis B2 2.5 V6 Vectra manuaalina Sport-varusteilla(sedan tai 5-ovinen) mutta ei sellaista tunnu mistään löytyvän järkevillä kilometreillä
Kellään mitään tietoa tuosta? Ei tuossa nyt ole oikeastaan mitään muuta erikoista kuin pienet kilometrit ja myyjän mukaan ruosteeton. Etupuskuri vähän naarmuilla ja roikkuu, apurin takaovessa pari lommoa, nämä mitä nyt kuvista näkee. Tietty toi Irmscher korisarjakin(=maski) on ihan hieno
Hakusessa olis B2 2.5 V6 Vectra manuaalina Sport-varusteilla(sedan tai 5-ovinen) mutta ei sellaista tunnu mistään löytyvän järkevillä kilometreillä
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Ei ihan täytä kriteereitä toi mun B2, mut tuu silti hakee pois järjettömään ylihintaanvectraTBO kirjoitti:Hakusessa olis B2 2.5 V6 Vectra manuaalina Sport-varusteilla(sedan tai 5-ovinen) mutta ei sellaista tunnu mistään löytyvän järkevillä kilometreillä
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Juu, 2.6 ei oikeen kiinnosta esikattiongelmien vuoksi. Hieno moottori kyllä muuten ja on mulla sellainen ollut yhden kesän verran ajossakin. Sun pirssi on kyllä hieno mutta taitaa vähäisen ajomäärän vuoksi olla liian hintava mun käyttöön(työauto). Mutta jos hinta alkaa kolmosella ilman kesäpyöriä laita privaaJuge127 kirjoitti:Ei ihan täytä kriteereitä toi mun B2, mut tuu silti hakee pois järjettömään ylihintaanvectraTBO kirjoitti:Hakusessa olis B2 2.5 V6 Vectra manuaalina Sport-varusteilla(sedan tai 5-ovinen) mutta ei sellaista tunnu mistään löytyvän järkevillä kilometreillä
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

''esikattiongelmien'' saa kyllä ihan helposti pois. 2.6 kone on parempi kun 2.5
Osta mun

Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Joo on se 2.6 parempi moottori muuten, 2,5 puolesta puhuu myös kokonaispainoon perustuva käyttövero kun taas 2.6 moottorissa se perustuu CO2 päästöön ja vero on enemmän 2.6:ssa.irYobYetaMis kirjoitti:''esikattiongelmien'' saa kyllä ihan helposti pois. 2.6 kone on parempi kun 2.5Osta mun
![]()
Mulla on ollut molempia moottoreita autoissani kyllä. Ja tiedän tosta esikatti ongelman kiertämisestä kyllä mutta mun mielestä se ei ole ratkaisu. Omaani vaihdoin aikanaan pakosarjan ja vika poistui.
Farmarit ei oo mun juttu eikä taida olla emännäkään juttu. Ehdotin sille että osta farmari niin saat paremmin lastenvaunut kyytiin, emäntä tokas siihen että "osta itte farmari en mä sellasta haluu"
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92