Juutas kirjoitti:Ja Kuttilan lasista saa ihan mihin vaan laseja ja edullisesti. mm. Isuzu Belletteihin löyty kaikki lasit eli oli sapluunat valmiina. Firma ollut pystyssä iät ajat joten kaikkea löytyy...
kuttilaa ajattelin kanssa et sieltä vois saada, mutta ajattelin kysästä täältä ensin,
olis muuten vielä hyvän matkan päässä tästä salosta
nettiä selailessa tuli eteen yksi liike josta olis saanut mutta hinta oli aika kova 200e??
eikai parisataa ole paha hinta? eikös autoihin lasinvaihto maksa paikasta riippuen 200-300e? tarkkaa hintaa en tiedä kun oo joutunu koskaa vaihdattaa (=lue oo vihtiny)
niin kyllä näihin uusin autoihin nää liimalasit maksaa, vaihdettuna ainakin.
Kadetissahan on tiivistelasi mitkä on käsittääkseni edukkaampia
omaan volvoon maksoi 150euroa pelkkä lasi, ja vaihdoin itse.
takavetoturbo kirjoitti:niin kyllä näihin uusin autoihin nää liimalasit maksaa, vaihdettuna ainakin.
Kyllähän se ite vaihdettuna menee, mutta se tiiviste ja tiivistelista voi murentua sitten käsiin vanhemmassa kärryssä, kun alkaa vaihtaan ja listan alta on tietysti peltikin muuttunut hapankorpuksi. Lasin lisäksi voi mennä muutakin uusiksi.
takavetoturbo kirjoitti:niin kyllä näihin uusin autoihin nää liimalasit maksaa, vaihdettuna ainakin.
Kyllähän se ite vaihdettuna menee, mutta se tiiviste ja tiivistelista voi murentua sitten käsiin vanhemmassa kärryssä, kun alkaa vaihtaan ja listan alta on tietysti peltikin muuttunut hapankorpuksi. Lasin lisäksi voi mennä muutakin uusiksi.
mutta onko 200euroa paha hinta mielestäsi pelkästä tiiviistelasista?, lasihan on muistaakseni kirkas, eli ei mitään sävytyksiä tahi polarisointia ylä reunassa.
niin ja itse pitäisi se vielä vaihtaa.
tuleeko noihin laseihin tiivistekkin mukaan, vai käytetäänkö vanha
^ No se pelkkä lasi maksaa korkeimmillaan satasen uutena. Vanhoja tiivisteitä yms. voi käyttää jos ne on kunnossa. Ei tule tiivisteitä eikä mitään mukana vaan ne velotetaan sitten erikseen, jos jostain sattuu löytymään. Mitään tietämättömänä veikkaisin, että jos pohjat on oikein huonot, pitää se lasi sinne liimata.
xenon muutossarja
Joo elikkä miettisin tommosta muutossarjaa omaan vectra c:hen mut lueskelin näit et pitää olla xenonille sopiva lumpio ja omasta löytys tälläset ku DC,HCR ja HR eli kysymys olis et saankos laittaa tommoseen lumpioon xenonit pitkille ja lyhyille?
Mulla on -95 vectra joka koitettiin pölliä. sen seurauksena ovien lukot ovat paskana eikä niitä saa auki mitenkään. ei myöskään takaovia. keskuslukitus joka on ilmeisesti hälyttimen yhteydessä ei myöskään toimi. joten joudun menemään autoon sisälle ikkunasta ja pitämään ikkunaa auki jatkuvasti. Onko vinkkejä miten saisin keskuslukituksen taas toimimaan?