Ruostesuojauksesta?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Thunderdome
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Thunderdome »

Olen tässä mietiskellyt että kannattaako tuota -92 vecculia ruostesuojata. Kyselin parista paikasta hintoja niin ne olivat 370-450 euroa. Tarkoitus olisi pitää tuota vielä varmaan vajaat kolme vuotta ja toistaiseksi koppa ja alusta ovat hyvässä kunnossa.

Lähinnä ajattelen myyntiarvoa, koska kukkana tuosta saa huomattavasti vähemmän...Jos jostain löytäisi edullisemman paikan niin sitten ei tarvitsisi edes harkita koko asiaa.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Ruoste kyllä laskee hintaa mutta ihme kyllä ainakaan mun havainnon mukaan ruosteettomuus ei nosta. Itse myin viime keväänä täysin ruosteettoman '94 Vectrani ja ketään ei kiinnostanut se että autossa ei ollut tippaakaan ruostetta. Toisaalta moni ei osta ruosteista autoa vaikka hinta tippuisi kuinka paljon. Helpompi sitä on tarjota aikanaan ruosteettomana vaikket ihan omiasi (suojauksen hintaa) pois saisikaan. Mulla oli joskus '90 GT-Vectra josta oli takakaaret puhki ja tuulilasin yläreuna ruosteessa, en meinannut päästä eroon millään...
ganza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ganza »

Ei tuo hinta ainakaan ole kovin ylitse ampuva. Suojautin edesmenneen civicin pari vuotta sitten ja makso sillo muutaman euron yli 300... Kannattaa tehdä suojaus ajoissa niin siitä on huomattavan pitkä ilo vielä tulevaisuudessa!!
Psycho
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycho »

Vielä halvemmalla pääsee, kun ostaa oman pienen kompuran, massaruiskun ja massaa sekä kotelonsuoja-ainetta. Homman jälkeen voi vielä myydä kompuran ja ruiskun pois, jolloin saa osan rahasta takaisin. Tai sitten voi alkaa mainostamaan tutuille ja kylänmiehille sekä -naisille ruostesuojauspalvelua. :smile:
viz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja viz »

Tosiaan kannattaa kyllä itse suojailla jos vain löytyy jostain sopiva tila, säästää aika lailla. Itse tuossa syksyllä suojasin calibran ja kotelosuoja-ainetta ja massaa meni molempia 2litraa(pohjaankin ensin koteloaine), enkä juuri säästellyt. 7e purkki tekee kokonaishinnaksi massojes osalta 21e. Kompuranhan saa vaikka konevuokraamosta ja massaruutan biltemasta...
Vastaa Viestiin