Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Hiisi.
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Hiisi. »

|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Kuva
Takarenkaat ne irtosi tuostakin, olis saattanu olla vähän enemmän suoria osia jos olisi eturenkaista pito lähtenyt ja auto yrittänyt puskea.. Eli kyllä mäkin sitä autokoulun opettajien suuhun tungettua paskaa kuuntelen mielelläni ja pidän paremmat rattaat takana, ihan omakohtaisella ja erittäin (romu)rautaisella muutaman vuoden ajokokemuksella. :roll:
Juha_1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

summa summarum, paras kun laittaa nelivedon ja kaikkiin yhtä hyvät renkaat tai käyttää lentokonetta. Kotiin ei kuitenkaan kannata jäädä, koska Suomessa kotona tapaturmissa kuolee vuodessa enemmän kuin liikenteessä. :thumbsup:
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Mahtaakohan auton muutoskatsastuksen asiakirjoja olla enää missään olemassa? Auto muutoskatsastettu vuonna 1998, trafilla ei ole papereita ja konttori jolla muutoskatsastus on suoritettu on lopettanut toimintansa 2007.

Onko paperit menneet silppuriin konttorin lopettaessa, vai onko ne mahdollisesti toimitettu johonkin?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Silppurissa, muutoskatsastettu jo 15 vuotta sitten. Taitaa noihin asiakirjoihin olla sama 5 vuotta(jossain 8 vuotta) kun ne pitää olla tallessa. Lisäksi kun konttori loppunut, niin on tehty "suursiivous" samalla.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Joo, näin se taitaa olla.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Onko kellään käynnyt mielessä, että tursas ei välttämättä ole penaalin terävin kynä?
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Woody kirjoitti:Onko kellään käynnyt mielessä, että tursas ei välttämättä ole penaalin terävin kynä?
No nyt kun otit asian puheeksi, niin......

Minä oon kyllä siinä uskossa että tahallaan se härnää toisia. Ei se voi olla oikeesti tollanen. Pakkelilla ruostereijät umpeen, talvirenkaat on hyvät, kuhan on nastat ja paremmat renkaat eteen...
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Miks merkkifoorumilla ei sais olla merkkiuskollinen? Tai ylipäätään miksei sais olla merkkiuskollinen?
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
temetsy
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja temetsy »

tuikki kirjoitti:Miks merkkifoorumilla ei sais olla merkkiuskollinen? Tai ylipäätään miksei sais olla merkkiuskollinen?
Ite oon ymmärtäny et valitetaan siitä että joillakin on asenne et kaikki muu paitsi oma merkki on paskaa ja se oma on se yksi ja oikea. Itestä tuntuu siltä että opel on MINULLE se ainoa merkki millä tykkään ajaa kun kerran on näitten pallosalamoiden tekniikkaan kerenny perehtymään jo sen verran hyvin ja muut merkit ovat poikkeuksetta jättäneet tien varteen seisomaan, silti naapuri tai kaveri saa ajaa mun puolestani vaikka ligierillä jos siltä nyt tuntuu. Jokasella saa mun mielestäni olla se oma merkkinsä niin kauan kun ei aleta muita valmistajia takomaan maanrakoon vaan siksi kun ittellä sattuu olemaan se oma uskonto.
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Killroy kirjoitti:
Woody kirjoitti:Onko kellään käynnyt mielessä, että tursas ei välttämättä ole penaalin terävin kynä?
No nyt kun otit asian puheeksi, niin......

Minä oon kyllä siinä uskossa että tahallaan se härnää toisia. Ei se voi olla oikeesti tollanen. Pakkelilla ruostereijät umpeen, talvirenkaat on hyvät, kuhan on nastat ja paremmat renkaat eteen...
Tässä saakin näköjään kaks kärpästä samalla kertaa... :D
Woodylle en sano mitään, sen kuva kertoo kaiken.
Killroille pisteet ainoastaan allekirjoituksesta.
Anyway, tein tossa kumpaankin kärryyn peltien reikäpaikkojen korjaukset tyyliin, hionta, verkko, pakkeli, pohjamaali, maali ja saman viimekesänä naapurin tojotaan. Pinnat on ihan siistejä ja leimasta kaikki heittämällä läpi.
Teidän kahden kanssa on välillä parin bissen jälkeen kiva heittää peetä, olittepa sitten mitä mieltä hyvänsä. :bye:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ei se tursas siitä leimaamisesta tai ulkonäöstä olekaan tuo pakkeliviritys kiinni. Pintapelleissä riittää leimamiehelle, ettei ole näkyviä läpireikiä.
Pakkelipaikat eivät vaan tuppaa olemaan kovinkaan pitkäikäisiä, joten sopivat lähinnä tyyliin myyntimeikkaukseen tms.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Ois 20 000km ajettu 100A tiedossa, ostaisitteko 800 ekulla?
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maksda »

Woody kirjoitti:Ois 20 000km ajettu 100A tiedossa, ostaisitteko 800 ekulla?
No tää on ainakin oikeessa topicissa.
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Woody kirjoitti:Ois 20 000km ajettu 100A tiedossa, ostaisitteko 800 ekulla?
En ostais, mutta se taas ei tarkoita sitä, etteikö joku muu voisi ostaa. Mun mielestä 100A on yks rumimmista autoista ikinä.
Vastaa Viestiin