K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: Jyväskylän aluemiitti Palokan ABC 03.11.13 klo 17:00
Sitä olis huomenna voinu vaikka keskustella esim Keski-Suomen mahdollisista pikkujouluista. Jos jonkinlaisen sellaisen pitäis. 
Astra H 1.8 STW -07
X autoja on niin monta...
Ei oo autoo millä huomenna pääsis, sama kävi itellä päivällä mielessä.. Siirretäänkö viikolla? niin vois olla enempi osallistujia? 
Tulen jos kiireltäni kerkiän.
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Vois kyl kohta tosissaan alkaa herkittsemaan ajankohdan muutosta. On vuosi vuodelta tämä päivä ja aika alkanut käymään hankalammaksi.
Joten erään toisen ihmisen ajatuksesta ja ehdotuksesta, voisin puoltaa ideaa että nää siirtäis jatkossa Kuukauden ekan Sunnuntain sijaan ne Kuukauden ensimmäiselle Lauantaille ja klo 15:00. Tämähän ei luonnollisesti sovi kaikille. Mutta ehkä enemistölle vois?!
Joten jos pistäis änärin käyntiin. Ja olis 4 viikkoa aikaa äänestää, sen mukaan sit mentäis.
Joten erään toisen ihmisen ajatuksesta ja ehdotuksesta, voisin puoltaa ideaa että nää siirtäis jatkossa Kuukauden ekan Sunnuntain sijaan ne Kuukauden ensimmäiselle Lauantaille ja klo 15:00. Tämähän ei luonnollisesti sovi kaikille. Mutta ehkä enemistölle vois?!
Joten jos pistäis änärin käyntiin. Ja olis 4 viikkoa aikaa äänestää, sen mukaan sit mentäis.
Astra H 1.8 STW -07
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
kannatetaan, tänäänkään ei kerkee paikalle....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Ei meinannu mahtua pöydän ääreen... Siis sen yhden pöydän ääreen, kaikki 3 paikalla olleet!
Lauantaille kallistun minäkin ensi vuoden alusta.
Lauantaille kallistun minäkin ensi vuoden alusta.
Astra H 1.8 STW -07
Ootteko ikinä tuumannut vaikka pitää taukoa kokoontumisesta? Tai vaikka pitää niitä parin kuukauden välein? Tuntuu miitissä kun miitissä olla 90% sitä että ei kerennyt, ei muistannut... Sit sielä on kaikki 3 ihmistä. Ja miitistä voisi puhua kun sielä oisi se 20 henkeä 
En kyllä henkilökohtaisesti usko sen vaikuttavan mitenkään, et onko joka kuukausi vaiko vain joka toinen!Woody kirjoitti:Ootteko ikinä tuumannut vaikka pitää taukoa kokoontumisesta? Tai vaikka pitää niitä parin kuukauden välein? Tuntuu miitissä kun miitissä olla 90% sitä että ei kerennyt, ei muistannut... Sit sielä on kaikki 3 ihmistä. Ja miitistä voisi puhua kun sielä oisi se 20 henkeä
Suurin ongelma mä veikkaan alkaa oleen myös ihmisten etäisyydet miittiin. Palokan ABC:lle on minullakin 44km.
Joten olis se kivaa jos välillä vaikka vaihtais paikkaa! Esim Vaikka joka toinen kuukausi Hirvaskankaalla ja sit vastaavasti vaikka joka toinen Keljossa.
Palokka vois jäädä minun puolesta vaikka kokonaan pois.
Astra H 1.8 STW -07
Nii kyllä tuo matka välil haittaa. Mä kannatan kans sitä vuoro kuukausina hipalla oloa
Mut sit vois ennemmi mennä shellille 
C Vectra 2.0t GTS
jusa_^ kirjoitti:Nii kyllä tuo matka välil haittaa. Mä kannatan kans sitä vuoro kuukausina hipalla oloaMut sit vois ennemmi mennä shellille
Astra H 1.8 STW -07
Pistä thomas äänestys pystyyn tästäki asiasta 
C Vectra 2.0t GTS
Juu niin laitankin, mutta ei ihan viel. Odotetaan kunnes tää jo käynissä oleva äänestys saadaan päätökseen.jusa_^ kirjoitti:Pistä thomas äänestys pystyyn tästäki asiasta
Aika tiukka meiniki... Paljon on ääniä annettu...
Sit uusi änäri pystyyn, kun meineillään oleva loppuu!
Astra H 1.8 STW -07
Voi vähän eripaikat syödä kävijöitä lisää? Täältä on aika pitkä matkalle hipalle
- _artsi_
- OCF Member 2018

Se on niin kakspiippunen juttu toikin! Mutta ite ehottomasti kannatan tota että ois joka toinen kerta hipalla. On täältä itellekkin jypinkylään melkein 40min ajelu (ellei tuu prätkällä pientä ylinopeutta) ,niin toi vois toimia aika hyvin! 
Juu olen sitä ajatellu jo pitkään. Ku tuntuu aina joku valittavan että etäisyys on pitkä, ei siks tuu. Ja se on mielestäni ihan ymmärrettävää.
Toisia se ei haittaa, esim Jyväskylän lähettyvillä asuvalle. Mutta tosiaan Keski-Suomi on aika laaja alue! Joten minun mielestä se olis aika loogista, et se jaettais just ehdottamallani tavalla. Joka pariton kuukausi ABC Vaajakoski tai Keljo ja sit parilliset kuukaudet Hirvaskankaalla.
Toisia se ei haittaa, esim Jyväskylän lähettyvillä asuvalle. Mutta tosiaan Keski-Suomi on aika laaja alue! Joten minun mielestä se olis aika loogista, et se jaettais just ehdottamallani tavalla. Joka pariton kuukausi ABC Vaajakoski tai Keljo ja sit parilliset kuukaudet Hirvaskankaalla.
Astra H 1.8 STW -07