Calibran virtalukko jumittaa
Calibran virtalukko jumittaa
Calibran virtalukko ei oikein aukea. Kannattaako teettää uusi siruavain ja mitä se maksaa. Vai olisko viisainta uusia koko lukko?
Re: Calibran virtauksia riistaa
Calibran virtalukko on samanlainen kuin muissakin Opeleissa. Tuossa on vieressä on vähän väliä noita virtalukon lukkopesäjuttuja. Kannattaa ottaa lukkopatruuna irti ennen kuin jumittuu lopullisesti. Putsaus ja viilaus ohjeet pätee tähänkin. Tarvittaessa lukkopesän paikalle sopii melkein minkä tahansa ooppelinromun lukkopesä.
Re: Calibran virtalukko jumittaa
ET sinne käy myös siruton tarvikelukkoperä?
On siinä. Vaikeuttaa ilmeisesti hommaa. Vai?
Ei välttämättä jos siirtää sirun vanhasta avaimesta tuohon uuteen niin silloin ei tarvitse ohjelmointia itse tein näin ja hintaa operaatiolle tuli reilut 20.fanal kirjoitti:On siinä. Vaikeuttaa ilmeisesti hommaa. Vai?
Jos ei ole turvakoodit tallessa niin sitten se pitää hankkia taisi maksaa pari kymppiä muistaakseni vaati tuon kun uusia avaimia ohjelmoi toimimaan. Ja calibraan taisi tulla tuo ajonesto airbägien myötä.
Mutta jos haluaa että orkkis avaimet käy ja ei tarvii kahta avainta mukana raahata niin sitten tulee aika paljon kalliimmaksi kun pitää sarjoitettu virtalukko tilata.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Miten suru siirretään vanhasta avaimesta?
Halkasee vain sen avaimenperän ja ottaa satiaisen irti ja siirtää toiseen avaimeen.
Oukki. Sit ei ongelmaa. Edellinen omistaja oli jo kopioinut uuden siruttoman avaimen, joka toimii muuten hyvin, mutta ei käynnistä autoa. Eli avaimet halki ja siru siirtoon.
Voihan myös sen esim. tarvikkeena ostetun virtalukonpatruunan sarjoittaa sille vanhalle avaimelle? Mulla maksoi takaluukun lukkopatruunan sarjoitus Abloy-liikkeessä muistaakseni n. 40€.DEAD kirjoitti:Ei välttämättä jos siirtää sirun vanhasta avaimesta tuohon uuteen niin silloin ei tarvitse ohjelmointia itse tein näin ja hintaa operaatiolle tuli reilut 20.fanal kirjoitti:On siinä. Vaikeuttaa ilmeisesti hommaa. Vai?
Jos ei ole turvakoodit tallessa niin sitten se pitää hankkia taisi maksaa pari kymppiä muistaakseni vaati tuon kun uusia avaimia ohjelmoi toimimaan. Ja calibraan taisi tulla tuo ajonesto airbägien myötä.
Mutta jos haluaa että orkkis avaimet käy ja ei tarvii kahta avainta mukana raahata niin sitten tulee aika paljon kalliimmaksi kun pitää sarjoitettu virtalukko tilata.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
tuota sarjoitusta kyselin kuopion putiikeista niin eivät ruvenneet tekemään tai sitten eivät osanneet.Timonen kirjoitti:Voihan myös sen esim. tarvikkeena ostetun virtalukonpatruunan sarjoittaa sille vanhalle avaimelle? Mulla maksoi takaluukun lukkopatruunan sarjoitus Abloy-liikkeessä muistaakseni n. 40€.DEAD kirjoitti:Ei välttämättä jos siirtää sirun vanhasta avaimesta tuohon uuteen niin silloin ei tarvitse ohjelmointia itse tein näin ja hintaa operaatiolle tuli reilut 20.fanal kirjoitti:On siinä. Vaikeuttaa ilmeisesti hommaa. Vai?
Toki jos ei kauheasti pelkää niitä autovarkaita, niin voihan sen sirun ottaa siitä avaimesta ja teipata transponderin kylkeen. Ja käyttää sitten niitä siruttomia halpoja avaimia. Olipa mulla joskus sekin tilanne että lukkojen kanssa pelatessa siru oli irrallaan, käytin toisella kädellä lähellä lukkoa sen aikaa kun starttasin ja hyvin pelitti 
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00