Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Harmaa C1 GTS vectra mustilla vanteilla ja clubin tarroilla tänään klo 9 Espoon motonetin parkkiksella. Hyvältä näytti 
ex. Opel Signum -03
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

omega-a
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Jeb,ja melko pahasti on oik.kylki revennyt "auki".StarBreakeR kirjoitti:omega-a
Mun "tietojen" mukaan turvavyötön kyytiläinen lensi tuulilasin läpi pihalle,lehtijutusta sai kyllä ihan eri kuvauksen.
Kuitenkin taitanut olla sitä tilannenopeutta hieman liikaa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Rookeri on Tursas kakkonen
Kieltämättä kyllä, mutta tuo sivun pikkuikkuna toi tummennus ajoilta mieleen omeganRookeri kirjoitti:Kyllä mä ihan tosissani olin katsovinani että se olis Kadetti. Mutta joo, a Omegahan se.
-
jomppa1993
- 'Senator'

Tumma tai ehkä harmaa (?) farkku B Vectra missä lisävalot keulilla mitkä ilmeisesti parkkeina, tuli tossa 9 jälkeen pariin kertaan vastaan Hyvinkään keskustassa 
-BMW 530Da E60
Jos se on se tuuninki ni sanonpa suoraan että on ehkä rumin b vectra minkä oon nähny..jomppa1993 kirjoitti:Tumma tai ehkä harmaa (?) farkku B Vectra missä lisävalot keulilla mitkä ilmeisesti parkkeina, tuli tossa 9 jälkeen pariin kertaan vastaan Hyvinkään keskustassa
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
-
jomppa1993
- 'Senator'

Ei ollu, vähän laiteltu ihan oli asiallisen näköinen vehjeNortter kirjoitti:Jos se on se tuuninki ni sanonpa suoraan että on ehkä rumin b vectra minkä oon nähny..jomppa1993 kirjoitti:Tumma tai ehkä harmaa (?) farkku B Vectra missä lisävalot keulilla mitkä ilmeisesti parkkeina, tuli tossa 9 jälkeen pariin kertaan vastaan Hyvinkään keskustassa
-BMW 530Da E60
hahajomppa1993 kirjoitti:Ei ollu, vähän laiteltu ihan oli asiallisen näköinen vehjeNortter kirjoitti:Jos se on se tuuninki ni sanonpa suoraan että on ehkä rumin b vectra minkä oon nähny..jomppa1993 kirjoitti:Tumma tai ehkä harmaa (?) farkku B Vectra missä lisävalot keulilla mitkä ilmeisesti parkkeina, tuli tossa 9 jälkeen pariin kertaan vastaan Hyvinkään keskustassaTodennäkösesti tiedän mitä vectraa tarkotat, Hyvinkää Cruisingissa oli jotenki "kuvaukseen sopiva" ihan tajuttoman ruma farkku vectra
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
-
jomppa1993
- 'Senator'

Nortter kirjoitti:hahajomppa1993 kirjoitti:Ei ollu, vähän laiteltu ihan oli asiallisen näköinen vehjeNortter kirjoitti:Jos se on se tuuninki ni sanonpa suoraan että on ehkä rumin b vectra minkä oon nähny..jomppa1993 kirjoitti:Tumma tai ehkä harmaa (?) farkku B Vectra missä lisävalot keulilla mitkä ilmeisesti parkkeina, tuli tossa 9 jälkeen pariin kertaan vastaan Hyvinkään keskustassaTodennäkösesti tiedän mitä vectraa tarkotat, Hyvinkää Cruisingissa oli jotenki "kuvaukseen sopiva" ihan tajuttoman ruma farkku vectra
juu se tais itseasiassa olla joku beige tai vaaleen ruskee mitä tarkotin!
Joo mahtollisesti. Niit oli meinaa kaksin kappalein, toinen vaalee ja toinen tumma B Farkku vectraa mitkä näytti niin joltai hevonvitun avaruus-sukkuloilta et voi morjes, etupuskurit oli kaiken kauheudun ja rumuuden multihuipentuma kummassaki
-BMW 530Da E60
Kokoajan tulee menemään vaan huonommaksi, kohta sillä ajelee takuulla joku helvatan karjalalippis.. <-- ei sillä että minua tulis haittaamaan.timok kirjoitti:ny mulla on menny jotai ohitulppa88 kirjoitti:ja niin taas kettuse vanha omega tuli saarijärvelle:D hieno se on kyllä vieläkin
Asustelee auto Saarijärvellä nykyään, tai no toissapäivänä näky ainakin vielä.
Vectra C Estate -07
- janne___
- OCF Member 2017
11.30-12 välillä tänään vihreä farkku rekord pälkäneentiellä Lepaan risteyksen kohilla. Olin siä stoppimerkin takana farkku bomegalla 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Jukolan tokmannin pihalla bongasin harmaan 3000 omegan.
Liekköhän joku täältä ?
Liekköhän joku täältä ?
Meikän lötjäke. 
Tumma i500 (lookkeri?) sedan vectra työpaikan pihalla, foorumilaisia?
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa