Pumppu on märkä alareunasta , tarkastin letkujen liitokset ovat "kuivat".
Pumpussa on 3 kantta ja näistä kansi joka on on maata kohden on märkänä ja vuotaa naftaa jopa maahan, kun auto on ollut parkissa jonkin aikaa.
Kansien alla on näköjään tiivisteinä O-renkaita,oliskohan jokin noista tiivisteistä "antautunut" ?
Pumppu oli mulla jo kerran aiemmin irroitettuna moottorista kun tarkastin jos vaikka punpun kannen ruuvit olisi löystyneet, ei olleet.
Onnistuuko noiden tiivisteiden vaihto koti konstein?
E-bay:stä löytyy tiivistesarjoja mutta en tiedä pumpuntyyppiä, tyyppikilpi "tarra" hävinnyt moottoria pestessä.
Kyseessä Opel Corsa 1,3 cdti 55KW 2007 ajettu 70tkm .
Ruiskutuspumppu vuotaa naftaa
Re: Ruiskutuspumppu vuotaa naftaa
Nyt olen vaihtanut kaikki O-renkaat pumppuun, nyt vaan tarkkaillaan auttoiko huolto tuohon vuotoon.
Hommasin Saksasta Bosch:n tiivistesarjan, kävin viime perjantaina kysymässä Länsi-autosta tuota mutta
huollosta sanottiin ,ettei ole saatavana ollenkaan pumppuun tuota sarjaa.
Hommasin Saksasta Bosch:n tiivistesarjan, kävin viime perjantaina kysymässä Länsi-autosta tuota mutta
huollosta sanottiin ,ettei ole saatavana ollenkaan pumppuun tuota sarjaa.
tuppaudun samaan ketjuun, mulla 333tkm ajettu 2.5td näkyy työntävän polttoainetta syöttöpumpun päältä.siinä on sellainen ruuvinreiän näkönen hole mistä sitä evästä tulee ulos, mutta paikallisella korjaamolla olivat sitä mieltä ettei siinä oo ikinä mitään ruuvia tms ollu joten mistä sitten johtuu tuo vuoto ko. kohdasta?
Päivitys tuohon vuoto asiaan, ei ole enää vuotanut