|vectraman| kirjoitti:Niin se näköjään on naapuri tuo raksutin, siellä ne taas sievästi rautsin ja raksuttimen pirssit vierekkäin nököttää mersun vieressä, aika monestikin jo näkynyt
Erikoista muuten ettet ole bonganut minua tai muita kokkolalaisia jos tästä kerran suunnilleen joka viikonloppu kuljet ohi...
No voi vittu kyynel . Onko pakko itkeä ja valittaa joka topicilla jostain. Ihme intiaani olet, kun mikään ei ole hyvä sulle. "Minua ei ole pongattu, niin itken tänne siitäkin"... Tee palvelus ja osta itselles hame tai ainakin kangas siihen.
Ja turha herneitä ottaa. Ota aikaa ja lue viime aikaiset kirjoittelusi kaikkialle ocf:lle, niin huomaat mistä puhun
Mitähän itkemistä tuossa nyt oli? Kunhan totesin... ja mitä se sua pitäis liikuttaa kun kuitenkin saat rauhassa mettästää susia siellä itärajalla eikä oo pelkoo, että mua tartteis bongailla?
Tai oikeastaan voithan tuota tulla täällä käymään ja kertomaan ihan henk.koht. kumpaan sieraimeen se herne on sulla lipsahtanut niin kyllä minä voin sit lohduttaa ja taputella olallekin tarvittaessa.
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
Muutaman minuutin yli kuuden kävin pesasemassa Omegan tuulilasin Kettuvolvon keulan edessä ruosteshellillä mut kuljettajaa ei näkyny, volvo kyllä loisti kun joulukuusi
Tennessee kirjoitti:Muutaman minuutin yli kuuden kävin pesasemassa Omegan tuulilasin Kettuvolvon keulan edessä ruosteshellillä mut kuljettajaa ei näkyny, volvo kyllä loisti kun joulukuusi
mä olin siellä peräpäässä
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.