Astra G Coupé
- opelix_calibra
- 'Kapitän'

-
fastra/gastra
- 'Kapitän'

- opelix_calibra
- 'Kapitän'

-
Espoon Jore
- 'Senator'

Olen ollut erittäin tyytyväinen autooni. Ajettavuus on hyvä kelissä kuin kelissä. Kulutus on pieni matka-ajossa voi päästä jopa alle 7 litran kulutuksiin Z20LET -koneellakin...nyt joulu matkalla kulutus oli 7,3 litraa/100km. Takakontti riittä pitemmillekin matkoille (460 litraa). Viat eivät ole liiemmin vaivanneet mitä nyt takuuseen on vaihdettu ovien tiivisteet ja ajovaloumpioita. Hyvänä puolena autossani pidän myös sitä ettei vastaavia pelejä tule jatkuvasti vastaan. Huonoja puolia oli luistonestopoistokytkimen puutos mutta senkinhän sai pois netistä poimitulla ohjeella. Rengas melukin voisi olla karkealla asfaltilla hieman matalampi.....mutta eipä tuo häiritse. Yli 190 cm pitkälle henkilölle voi tila käydä hieman matalaksi. Itse olen 188 cm pitkä ja mahdun autoon korkeus suunnassa juuri sopivasti ....olisiko noin 2-4 cm tilaa. Leveys suunnassa ei tee sitten mitenkään heikkoa vaikka painankin yli 120 kg.
jos rengasmelua ilmenee nimenomaan tietyillä eri pinnoilla, niin kannattanee etsiä hommaan ratkaisua kumipuolelta...eri renkailla on melun suhteen melkosia eroja.On 2003-12-28 22:21, Espoon Jore wrote:
Rengas melukin voisi olla karkealla asfaltilla hieman matalampi.....mutta eipä tuo häiritse. Yli 190 cm pitkälle henkilölle voi tila käydä hieman matalaksi. Itse olen 188 cm pitkä ja mahdun autoon korkeus suunnassa juuri sopivasti ....olisiko noin 2-4 cm tilaa. Leveys suunnassa ei tee sitten mitenkään heikkoa vaikka painankin yli 120 kg.
kyllä tonne coupeeseen vielä 193cm:nkin ihan kivuttomasti mahtu.
Kahden G-coupen(1.8 ja turbo) kokemuksella sanon että molempiin olin tyytyväinen.
Ensimmäisessä suurin vika oli ilmastoinnin kompuran hajoaminen..joka kuitenkin meni takuukorjauksena. Muuten huollot/varaosat ovat samanhintaisia kuin normaalissa G-Astrassa.
Se mistä molemmissa coupeissa pidin erityisesti oli hyvät ajo-ominaisuudet..aika montaa autoa olen tähän ikään jo ehtinyt tyypittää ja nuo molemmat Astra coupet ovat ajo-ominaisuuksiltaan ihan kärkipäätä.
Jos jotain (tyyppi)vikoja haetaan niin eiköhän yksi ole se sama kuin muissakin G-Astroissa..eli takajarrut.
1.8:ssa ne olivat vähän väliä lievässä jumissa/rohisivat..turbossa alkoi olla jo alle tonnin ajon jälkeen samaa vikaa (korjattiin takuuna..ja sen jälkeen toimi sen ajan kun se auto mulla oli)
Nojoo..kaikenkaikkiaan ihan mukiinmenevä auto..jos ei välitä siitä että se on roimasti ylihintainen..
Ensimmäisessä suurin vika oli ilmastoinnin kompuran hajoaminen..joka kuitenkin meni takuukorjauksena. Muuten huollot/varaosat ovat samanhintaisia kuin normaalissa G-Astrassa.
Se mistä molemmissa coupeissa pidin erityisesti oli hyvät ajo-ominaisuudet..aika montaa autoa olen tähän ikään jo ehtinyt tyypittää ja nuo molemmat Astra coupet ovat ajo-ominaisuuksiltaan ihan kärkipäätä.
Jos jotain (tyyppi)vikoja haetaan niin eiköhän yksi ole se sama kuin muissakin G-Astroissa..eli takajarrut.
1.8:ssa ne olivat vähän väliä lievässä jumissa/rohisivat..turbossa alkoi olla jo alle tonnin ajon jälkeen samaa vikaa (korjattiin takuuna..ja sen jälkeen toimi sen ajan kun se auto mulla oli)
Nojoo..kaikenkaikkiaan ihan mukiinmenevä auto..jos ei välitä siitä että se on roimasti ylihintainen..
- opelix_calibra
- 'Kapitän'

kävin kattoo mobilesta saksan markkinoita löyty sieltä kolme vai neljä alle 15.000euron turbo koneella ihan hienojakin oli ja suhteellisen halpoja tietty verot päälle mutta tulee varmasti halvemmaks kun suomesta
vois olla mun giesi tollanen seuraavaks kun ei perheautoa vielä tarvi ja kun on coupeilla kerran alottanut niin miks lopettaa
vois olla mun giesi tollanen seuraavaks kun ei perheautoa vielä tarvi ja kun on coupeilla kerran alottanut niin miks lopettaa
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea