Omegan madallus
Re: Omegan madallus
Renkaat kulunu enemmän vasemmalta puolelta? Rengaspaineet hiukan eri? Se voi olla niinkin yksiselitteinen että painoa löytyy vaan enemmän vasemmalta puolelta
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Uudet nokian 8 alla. Paineet samat. Ei muut omegat ole tuolleen lintassa.pläsäri kirjoitti:Renkaat kulunu enemmän vasemmalta puolelta? Rengaspaineet hiukan eri? Se voi olla niinkin yksiselitteinen että painoa löytyy vaan enemmän vasemmalta puolelta
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Hölmö kysymys, mutta onko molemminpuolin jousien yläpääs(olikohan jopa alapääski) ne kummilätyt paikallaan?
Molemmissa päissä ovat paikallaanjarkkis kirjoitti:Hölmö kysymys, mutta onko molemminpuolin jousien yläpääs(olikohan jopa alapääski) ne kummilätyt paikallaan?
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Onkos keulassa kaikki ok? ettei "heijastus" sieltä tämä vika.
tai sitten kori on kiero
tai sitten kori on kiero
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
- Paska Omena
- OCF Member

Mulla kanssa toi farkku on vasemmalta alempana, ainakin keula. Jos joku päivä muistaisin niin vois jossain parkkihallissa tasasella mitata joka kulman, keulaa oon tiputtanu lisää mutten ainakaan muistaakseni oo yrittäny tasata sitä eri puolten korkeutta.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Keulassa kaikki uutta, puslat, pallot, iskarit, jouset, yläpääntuennat. Keulassa ei korkeus eroja. Kulmat vasta säädetty ja kulkukulma on ok, joten ei ole korikaan kiero...Miro.Simounen kirjoitti:Onkos keulassa kaikki ok? ettei "heijastus" sieltä tämä vika.
tai sitten kori on kiero
Ota vararengas pois kyydistä ja mittaa seuraavana päivänä onko vaikutusta.deme79 kirjoitti:Öö, kun jouset olen puolelta toiselle vaihtanut ja tilanne pysyy samana kuskinpuolella, ni ei oikein tuokaan voi olla syy.Ari-S kirjoitti:jousien jäykkyydes sit varmaan eroa..
Entäs ne konit,onko säädöt samassa ja kuinka tiukalla?
A Omegassa oli mulla aikoinaan jäykät spax:in iskarit ja tiukalle säädettynä ulosjousto oli niin vaimennettu,että vaati pitkän paikallaan olon ennenkuin perä palautui "normaali"korkeuteen ajon jäljiltä(löysät jouset suhteessa iskariin).
Eipä nää vanhat romut taida ikinä olla ihan vaaterissa,huomannut varsinkin kun on coilit alla niin jokainen nurkka pitää säätää erikseen jos haluaa napa-kaari mitan tarkasti kohdalleen.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Tuo pitää testata. Kiitos vinkistä "?!"