Enemmän oon huolissani siis astrasta jolla virtaa annoin, eli onko tuollanen h astra miten herkkä ottamaan itteensä tuollasesta?
kaapelit väärin päin,tuhoa??
kaapelit väärin päin,tuhoa??
Eli aloin antamaan vekkulillle virtaa, tuli aivopieru ja meni kaapelit väärinpäin astran päässä
mitään ei ainakaan vielä oo havaittu hajonneen mutta voiko olla odotettavissa jtn ongelmia kyseisen episodin takia?
Enemmän oon huolissani siis astrasta jolla virtaa annoin, eli onko tuollanen h astra miten herkkä ottamaan itteensä tuollasesta?
Re: kaapelit väärin päin,tuhoa??
Jos kaikki toimii ja laturi lataa niin saatoit päästä säikähdyksellä. Itse tein saman tempun kerran ja laturi hajosi 
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mittasin akulta jännitteen auton käydessä ja 14.4 näytti.
Toivottavasti selvisin säikähdyksellä ja ylimääräsellä sydämmen tykytyksellä....
Toivottavasti selvisin säikähdyksellä ja ylimääräsellä sydämmen tykytyksellä....
- kadett90
- OCF Member 2024

Itse henkilökohtaisesti yritän välttää antamasta apuvirtaa noista Can-väyläsistä.