Kadett E 90 1.6i sytytyksen ohjainyksikkö
Kaikissa tapaamissani on ollut: 1,6i 87--91 Delco (4+3 liitintä sivulla) 10-8026.On 2004-01-04 17:29, ZNi wrote:
Kumpi näistä motonetin ohjainyksiköistä mahtaa olla oikea. Pitäisi ostaa uusi huomenna enkä pääse ennen sitä katsomaan millainen konepellin alta löytyy. Käykö molemmat?
1,6/i 87--91 Lucas (PÄÄTEASTE/4 napaa rivissä)10-8034
1,6i 87--91 Delco (4+3 liitintä sivulla) 10-8026
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
Delcon ohjain oli oikea mutta ongelma ei kadonnut. Ongelma on se että moottorin lämmetessä ei käy enää kunnolla, nykii jne. tyhjäkäynti ok. Jos auto sammuu tai sen sammuttaa, ei todennäköisesti käynnisty enää ennen kuin antaa jäähtyä. Kylmänä toimii siis suht. ok. Täällä foorumissa on ollut muillakin samanlaisia ongelmia ja vika on yleensä ollut tuossa ohjaimessa, minulla ei perkele ollut. Virranjakaja oli kyllä aika huonon näköinen, pitäisi varmaan sekin vaihtaa. Sitten vielä ne ohjainyksikön johdot, jeesus että oli pehmeää muovia, ei kestänyt enää irrotusta ehjänä.
Vinkkejä kaivataan mistä vikaa kannattaisi seuraavaksi etsiä. Virranjakan johdot uusin noin vuosi sitten, joten niiden pitäisi olla kunnossa.
Vinkkejä kaivataan mistä vikaa kannattaisi seuraavaksi etsiä. Virranjakan johdot uusin noin vuosi sitten, joten niiden pitäisi olla kunnossa.
Tarkistappa ne virranjakajan sisällä olevat liittimet väriltään keltainen ja musta. "Ku ne sulaa pois vanhuuttaan"yhdistääkö ne kunolla. Mulla itellä ne aiheutti todennäköisesti auton sammuilua. Tossa syksyn aikana. Sanoivat autosähkö korjaamolla et on noitten viimeisten E-kadettien tyyppi vika "liitinten sulaminen".
itsellä aikoinaan samaisia ongelmia,vaihdoin
myös yhden sytytyksen ohjaimen/ei apua.
hyytyi lämmänä,eikä meinannut suoran päähän päästä. Syy oli halpa ja yksinkertainen.
Siellä bensaputkissa ,joku jakaja(musta tötterö ennen kasutita) täynnä paskaa/puhdistus auttoi (En 100 varma onko ruiskuissa samaa "paluu-paineen jakajaa"
myös yhden sytytyksen ohjaimen/ei apua.
hyytyi lämmänä,eikä meinannut suoran päähän päästä. Syy oli halpa ja yksinkertainen.
Siellä bensaputkissa ,joku jakaja(musta tötterö ennen kasutita) täynnä paskaa/puhdistus auttoi (En 100 varma onko ruiskuissa samaa "paluu-paineen jakajaa"
Kun otat sen virranjakajan kopan irti niin onko sulla siellä sisäreunoilla semmosta keltasta purua? jos on niin induktioanuri on tod.näk vaihtokunnossa. Se aiheuttaa myös mainitsemiasi ongelmia. Se on se "kela" siinä jakajan akselilla.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*