vectraTBO kirjoitti:Ensivuodelle ei nyt juuri ole mitään suunnitelmia, perushuoltoa nyt ainakin.
Uusi vuosi, vanhat kujeet. Perushuoltoa alettu tekemään, ei ihan päässy öljynvaihdoilla
Kannen pakopuoli taas sulanut joista nelonen pahiten:
Männät myös ottaneet osumaa pakopuolelle, nelonen hiukan enemmän:
Kumma kyllä männänrenkaat ei ollu sen pahemmin jumissa eli männät on jotenkuten pitäneet muotonsa. Kansipahvi on vuotanut nelosen ja kolmosen välistä jonkun verran, puristuspaineissa ei silti 0,5bar isompaa heittoa ollut ykköseen ja kakkoseen. Aika lähellä on ollut pahvin vuoto myös vesitilaan, liekkö vuotanutkin mutta mitään merkkejä ei siitä ajossa ole ollut.
On se kumma kun toi pakopuoli sulaa noin. Ei ollut apua siitä paljeraon pienennyksestäkään. Olen ajellut nakuluurit korvilla melkein koko kesän(paitsi tietty kisoissa

) ei ole mun korvaan nakutellut. Ellei ole sitten jo penkissä mennyt tohon kuntoon mutta tuskin.
Noh, männät nyt ainakin menee uusiksi ja varaosamoottorista tulee toinen kansi kun ei tuon loppuunhöylätyn Cossun hitsailu varmaan kannata. Varaosamoottorin kansi on Kolbe mutta ajossa nesteet pysyi omilla puolillaan ja näyttäis että kantta ei ole koskaan tasohyölätty. Tarvisko Kolbesta varmuudeksi putkittaa se ongelmakohta vain löiskö kasaan vaan sellasenaan? Ei se kumminkaan kesää enempää kestä mun käytössä
Tarvisko muuttaa moottori etanoli käyttöiseksi kun kaikki mainostaa ettei sellaista saa kovin helpolla naulaamaan?