Kadett vm.88 homehtuminen
Kadett vm.88 homehtuminen
Ei ollut miellyttävä yllätys kun auto oli pari viikkoa seisonut
Ja ratista kasvoi hometta.sateella takaluukuntiiviste
Päästää vähän kosteutta sisään.ei tuon pitäisi kuitenkaan autoa homeh
Duttaa.tietääkö joku millä voisi korjata.
Ja ratista kasvoi hometta.sateella takaluukuntiiviste
Päästää vähän kosteutta sisään.ei tuon pitäisi kuitenkaan autoa homeh
Duttaa.tietääkö joku millä voisi korjata.
Vectra A 1.8 468tkm..
Re: Kadett vm.88 homehtuminen
Ei nyt mikään korjausvinkki, mutta omassa kesäautossa pidän sisätilanlämmitintä kosteilla keleillä.
Astra f cabrio 1.6at -95, Omega b 2.2at -01, Omega a 2.3td -92, Astra f 2.0gsi -96, Corolla 1.3 -83
Ex: Astra f cabrio 1.8 -95, Vectra b 2.0 -96, 323 1.3 -90, Omega a 2.3td -93, 323 1.6gti -87
Ex: Astra f cabrio 1.8 -95, Vectra b 2.0 -96, 323 1.3 -90, Omega a 2.3td -93, 323 1.6gti -87
Ei siinä auta muu kun ottaa kaikki matot lattioilta ja takakontista veke ja sisätilanlämppäri puhisemaan.
Lattiat ja takaluukun matto todennäköisesti läpimärät ja sieltä se kosteus nousee ylös ja lyö ratin, verhoilut ja katon homeeseen.
Lattiat ja takaluukun matto todennäköisesti läpimärät ja sieltä se kosteus nousee ylös ja lyö ratin, verhoilut ja katon homeeseen.
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Mä oon joskus pessyt homeista sisustaa sitruunamehulla (tuorepuristus tai semmoinen pieni tiivistepullo), kun joku jossain suositteli. Lähtihän se takas ainakaan mun aikana tulematta, mutta kantapään kautta opittuna se sitruuna kannattaa pestä erikseen pois jollain muulla, esim. verhoilupesulla, koska kuivuttuaan auto haisi melkosen kammottavalle pelkän sitruunalla pyyhinnän päälle. 
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Yllätä vaimo ja osta höyrypesuri (on se sitä kattellu ostos tv:stä kuitenkin) ja pese ooppelista homeet pois sillä
ja voin sanoa että toimii.. Äitienpäivänä vaimolle sen ostin ja ite olen vanteita ja auton sisustoja pessy 
Vectra B -97 1.6 (projektikäyttis)
Calibra -91 2.0 8v aut (kesäauto/projekti)
Astra G -01 2.0 (käyttis)
Calibra -91 2.0 8v aut (kesäauto/projekti)
Astra G -01 2.0 (käyttis)
Dr_Sultan kirjoitti:Yllätä vaimo ja osta höyrypesuri (on se sitä kattellu ostos tv:stä kuitenkin) ja pese ooppelista homeet pois silläja voin sanoa että toimii.. Äitienpäivänä vaimolle sen ostin ja ite olen vanteita ja auton sisustoja pessy
Kiitos, ottan oma vastava pesuri toimi
Hehe.Kyllä se toi homehtuminen loppui aika hyvin kun otin siitä pressun pois päältä 
Vectra A 1.8 468tkm..
Suosittelen myös pitämään sellaista ilman kosteuden poistajaa autossa.(venetarvike)