'01 Veccu Farmari Y26SE Steinmetz *The end.. GET GONE*
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: '01 Y26SE Sport Steinmetz
*edited*
ei muuta kun kiitos. olis ehkä enemmän sen luminen kuva jotka sai äänistä
katsotaan mitä tapahtuu tulevaisuudessa, tässä vaiheessa taas tullu fiilis että että....
tauko aika ehkä

ei muuta kun kiitos. olis ehkä enemmän sen luminen kuva jotka sai äänistä
katsotaan mitä tapahtuu tulevaisuudessa, tässä vaiheessa taas tullu fiilis että että....
tauko aika ehkä
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
...tai ehkä joku toinen opeli vectran kaveriksi jos ei tähän keksi mitään uuttairYobYetaMis kirjoitti:*edited*
tauko aika ehkä![]()
irYobYetaMis kirjoitti:Tammikuu 2014 vectra-sport.com 'car of the month'![]()
http://www.vectra-sport.com/forum/showt ... post984211
Vectra C 1.9 cdti OPC Line -08
Manta B 2.0 GT/E -84
Manta B 2.0 GT/E -84
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Ei oo vara ostaa toisen, oon edelleen opiskelija
Tunnet vähän sekaisin kun välillä tuntuu että haluan myydä pois ja sitten taas välillä että en halua, wtf?
No anyways, tänään tuli Joensuusta Helsinkiin ajettu, ihan hyvät lukemat tuli. ..
No anyways, tänään tuli Joensuusta Helsinkiin ajettu, ihan hyvät lukemat tuli. ..
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

heh tuttu tunne.. ite oon yrittäny myydä ja vaihtaa dieseliin mut ei oo vielä onnistunuirYobYetaMis kirjoitti:Ei oo vara ostaa toisen, oon edelleen opiskelijaTunnet vähän sekaisin kun välillä tuntuu että haluan myydä pois ja sitten taas välillä että en halua, wtf?
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Niin se on. No katsotaan mitä mieltä olen sitten keväällä/kesällä kun skoopit ja metzit paikalla.
Pari lisää/uutta juttuja myös hyvin mahdollista jos se antaa lisää motivaatio
..
Pari lisää/uutta juttuja myös hyvin mahdollista jos se antaa lisää motivaatio
..
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
Onko se nyt paljon halvempaa ajaa nakulla kun bensalla jos kaikki laskee ja ottaa huomioon? Tankatessa pieni ero!tuningki kirjoitti:heh tuttu tunne.. ite oon yrittäny myydä ja vaihtaa dieseliin mut ei oo vielä onnistunuirYobYetaMis kirjoitti:Ei oo vara ostaa toisen, oon edelleen opiskelijaTunnet vähän sekaisin kun välillä tuntuu että haluan myydä pois ja sitten taas välillä että en halua, wtf?
No anyways, tänään tuli Joensuusta Helsinkiin ajettu, ihan hyvät lukemat tuli. ..tulee aina katuma päälle
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
oftopic onse ku laitta farkun pakuks...ja dieseli vie vähempiVECTRA GT 16v kirjoitti:Onko se nyt paljon halvempaa ajaa nakulla kun bensalla jos kaikki laskee ja ottaa huomioon? Tankatessa pieni ero!tuningki kirjoitti:heh tuttu tunne.. ite oon yrittäny myydä ja vaihtaa dieseliin mut ei oo vielä onnistunuirYobYetaMis kirjoitti:Ei oo vara ostaa toisen, oon edelleen opiskelijaTunnet vähän sekaisin kun välillä tuntuu että haluan myydä pois ja sitten taas välillä että en halua, wtf?
No anyways, tänään tuli Joensuusta Helsinkiin ajettu, ihan hyvät lukemat tuli. ..tulee aina katuma päälle
bmw 316d -13
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Paluu matka meni vähän nopeammin. Ei kuvia nyt tullut (kerran ilman kuvia
) mut keski nopeus oli 95km/h, 33,4l käytetty ja joku 8,3L/100. Yritin ajaa about samalla tavalla kuten meno matka, keli oli parempi ja tiet hiljempi, meno matka ihan normi 98E bensalla, paluu Shell Vpowerilla. Tuskin sen ero joutuu siihen
ehkä vähän painavampi jalka silloin tällöin 
edit... perkele paypal

edit... perkele paypal
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Uusi ideoita mielessä ja intoa hoitaa niitä jotka ovat kesken palannut takaisin 
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
- M lampinen
- 'Diplomat'

HienoairYobYetaMis kirjoitti:Uusi ideoita mielessä ja intoa hoitaa niitä jotka ovat kesken palannut takaisin
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Oli tarkoitus aloittaa jo tänään imusarjan (hioa jne) ja konepellin (skoopit) töitä, toin ne sisälle ja vaikkapa klypyhuoneessa hioa/leikata jne. Mut
vaimoni sanoi suoraan ettei käy, vaatteiden pesu ja kuivaus käynnissä ja portti kielto
tuli
Perkele jos olis lämmin talli. No, next time.
Tänään koulussa GET oli niin kun marsu - opettaja haluasi näyttä 1L opiskelijoille päästöjen jatkuva mittaus mut syystä tai toisen ei halunnut käyttä OBD. Kone oli kylmä alussa, tyhjä käynillä 2x kylmänä, kierroksella 1x ja sitten taas tyhjäkäynti x1, tulokset näyttää ettei oo ainakin mitään pahasti pielessa
ihan nätti arvot ....

Tänään koulussa GET oli niin kun marsu - opettaja haluasi näyttä 1L opiskelijoille päästöjen jatkuva mittaus mut syystä tai toisen ei halunnut käyttä OBD. Kone oli kylmä alussa, tyhjä käynillä 2x kylmänä, kierroksella 1x ja sitten taas tyhjäkäynti x1, tulokset näyttää ettei oo ainakin mitään pahasti pielessa

Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
- M lampinen
- 'Diplomat'

Sinun pitää chris jollain lämmittää sitä sun ulko tallia vaikka vain sillon kuin olet tekemässä siellä
Mullakin talli muuten kylmillään,paitsi silloin kun menen sinne,onhan siellä alkuun tosi kylmä
nyt hitsaus hommissa ja hionta hommissa käytän sitä saunan kiuasta+tarpeen vaatiessa sähkö puhallinta
maalaus hommissa käytettävä sitä mun avaruus raketin näköistä öljylämmitintä missä riittää hönkää 80KW lämmitys teho
Mullakin talli muuten kylmillään,paitsi silloin kun menen sinne,onhan siellä alkuun tosi kylmä
nyt hitsaus hommissa ja hionta hommissa käytän sitä saunan kiuasta+tarpeen vaatiessa sähkö puhallinta
maalaus hommissa käytettävä sitä mun avaruus raketin näköistä öljylämmitintä missä riittää hönkää 80KW lämmitys teho
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
ei kait tullut keulaan lisää z metsiä hommatua.