Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Vinkit&vihjeet -alueen viestiketjut ovat jäsenetuja, paitsi se yksi pumppuketju
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Ahaa, se on muuttunut jossain vaiheessa. 
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Milloinkohan tämä tulee tapahtumaan?Lurttinen kirjoitti:Domaineja ei ole siirretty vielä, joten nyt mennään jonkun aikaa pelkällä IP:llä.Nalen kirjoitti:Tiedä sitten, mistä johtuu, mutta mulla näkyy osoiterivillä esim. tätä viestiä kirjoittaessa 188.165.136.251/posting.php....
Ei siis lue opelclubfinland.fi vaikka sen kirjoittamalla pääsinkin etusivulle.
Ei muuten mutta cookiet ilmeisesti häviää/vanhenee selaimen ja jo tabinkin sulkemisen yhteydessä kun pitää kirjautua foorumille joka kerta uudestaan vaikka on valinnut sen "Kirjaudu automaattisesti sisään" täpän. Selaimen bugihan se melko varmaan on mutta dns-nimi -osoitteiden kanssa tätä ei siis ilmene, tuli ilmi vain nyt tällä foorumilla kun osoite on ip-numero -muodossa.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Tyhjennä selaimen välimuisti ja poista evästeet.
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
On tehty. Se vaan ei halua muistaa cookieita ip-numerolle. Itse asiassa kun cookielistaa katsoo nyt ollessani kirjautuneena foorumille, ei foorumin asettamia cookieita edes näy vaikka olen kirjautuneena ja voin tämänkin viestin lähettää. Sama juttu kahdella koneella joissa sama Opera selaimena ja samat asetukset cookieille (defaulttina niitä ei hyväksytä mutta sivukohtaisesti olen antanut luvan).
Vaan eipä tuo suuri vaiva ole toistaiseksi kirjautua silloin kun täällä käy eli kerran pari päivässä. Mikäli tuo domainin siirto ei vuositolkulla siis kestä
Vaan eipä tuo suuri vaiva ole toistaiseksi kirjautua silloin kun täällä käy eli kerran pari päivässä. Mikäli tuo domainin siirto ei vuositolkulla siis kestä
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Hassua, mulla pysyy cromella ja kännykän selaimella kiltisti kirjautuneena. 
Ei ton IP:n pitäisi niihin vaikuttaa, kunhan selain/viirustutka/tulimuuri ne kiukuttelematta hyväksyy.
Anna tietää tarkemmin missä domainit on menossa.
Ei ton IP:n pitäisi niihin vaikuttaa, kunhan selain/viirustutka/tulimuuri ne kiukuttelematta hyväksyy.
Anna tietää tarkemmin missä domainit on menossa.
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tämä on perinteinen Opera (12.16) eikä se uusi mikä on pellin alta sama kuin Chrome. Bugi siinä vaan täytyy olla. Ei ole näköjään edes kiinni siitä että hyväksyykö cookiet sivukohtaisesti vai kaikki, ei kestä kirjautuneena vaikka vaihdoin asetuksen niin että kaikki hyväksytään.
En ole koskaan ennen tähän törmännyt, mutta enpä muista käyttäneenikään mitään muuta sivustoa joka tarvitsisi cookieita eikä sillä olisi domain nimeä
En ole koskaan ennen tähän törmännyt, mutta enpä muista käyttäneenikään mitään muuta sivustoa joka tarvitsisi cookieita eikä sillä olisi domain nimeä
- KaKui
- OCF Member 2022

Mulla on sama ongelma ollu jo ainakin vuoden tällä sivustolla ja tais olla joku muukin sivusto, suurin osa sivustoista toimii eli siis pitää mut kirjautuneena jos niin olen ruksinut.Simo kirjoitti:Tämä on perinteinen Opera (12.16) eikä se uusi mikä on pellin alta sama kuin Chrome. Bugi siinä vaan täytyy olla. Ei ole näköjään edes kiinni siitä että hyväksyykö cookiet sivukohtaisesti vai kaikki, ei kestä kirjautuneena vaikka vaihdoin asetuksen niin että kaikki hyväksytään.
Kännykällä chromella pysyn kirjautuneena edelleen normaalisti.
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Ei auttanut?Lurttinen kirjoitti:Tyhjennä selaimen välimuisti ja poista evästeet.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Odotellaan domainien kääntymistä.
operan bugi.. kyl mulla koneella ja puhelimel kestää chrome kirjautuneena...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
- kadett90
- OCF Member 2024

Tää takkuaa mulla niinku koko ajan.Enochian kirjoitti:En tiedä onko raskaampi kuin ennen vai onko vaan nyt isompi kävijämäärä, mutta sivut latautuu välillä törkeän hitaasti.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Onkos tämä sivusto nyt ranskassa vai missä maassa?
OVH:lla ei taida olla Suomessa palvelimia?
OVH:lla ei taida olla Suomessa palvelimia?
Juu, mullakin tää toimii melkoisen hitaasti riippumatta surffaanko koneella vai puhelimella.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Toiminut koko ajan ihan normaalisti perus Windows 7 ja 8, ei mitään ongelmia.