Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Ajatelkaa siltä kantilta, että kaikki mitä tv:ssä tapahtuu ei perustu tosi elämään. Ja kupuhan on mystinen voimakenttä joten emme tiedä tarkkaan sen rakennetta. 
- a.tikkanen
- 'Senator'

nyt tarviis kemistin apua.. tai jonkun viisaamman kun minä...
olen puuhaillut harrastuksenani elekrtoniikka ja siihen liittyen tehty syövyttämällä piirilevyjä. tämä syövytys aine on natriumpersulfaatti. koska en löytänyt piirilevyn syövyttämiseen mieleisen muotoista allasta tein sen itse muovista. kaksi muovilevyä pystyyn ja niiden väliin parin sentin väli. tiivistin tuon systeemin motonetistä saatavalla PATTEX tiiviste liimalla. allas pysyi toiminta kuntoisena parikuukautta ja sitten tuo liima alkoi irtoilla palasina syövytys aineen sekaan. osaisiko joku sanoa mikä tiiviste liima tuota natrium..... kestää??
olen puuhaillut harrastuksenani elekrtoniikka ja siihen liittyen tehty syövyttämällä piirilevyjä. tämä syövytys aine on natriumpersulfaatti. koska en löytänyt piirilevyn syövyttämiseen mieleisen muotoista allasta tein sen itse muovista. kaksi muovilevyä pystyyn ja niiden väliin parin sentin väli. tiivistin tuon systeemin motonetistä saatavalla PATTEX tiiviste liimalla. allas pysyi toiminta kuntoisena parikuukautta ja sitten tuo liima alkoi irtoilla palasina syövytys aineen sekaan. osaisiko joku sanoa mikä tiiviste liima tuota natrium..... kestää??
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Venäjällä "hieman" halvempi... 417.772 EURteemuk kirjoitti:Mä oon koittanu miettiä kuka venäjän matkaaja tois mulle tuollasen tullessaanWoody kirjoitti:
Mistä mie saan halvan webaston, kun ne osaa ne ebayssäkin hinnoitella käytettynä ?![]()
http://www.komfort98.ru/index.php?page= ... t&Itemid=1
Edit: Saa noita suomestakin:
http://www.sercap.fi/product/12/teplost ... silammitin Vähän vaan hinta pompsahtaa
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Mistä löytää tai millä nimellä hakea esim. ebaysta, sellasta soittorasiaa missä se ballerina pyörii?
Johnny, la gente esta muy loca.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
No more nailsia ilmeisesti käytit liimana?a.tikkanen kirjoitti:nyt tarviis kemistin apua.. tai jonkun viisaamman kun minä...
Tuntuu olevan vähän höttöä tavaraa noin muutenkin.
Kannattaa katsella jotain kiillon tai sikan tuotteita.
Ainakin monet autokäyttöön tarkoitetut tiivisteliimat kestävät kemikaaleja hyvin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- iso.kunkku
- OCF Member

Mikshän mulle tuli tuosta eräästä "projekti"topikista ekana mieleen KARJALA LIPPIS ??!!

Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Ja olisko pienis karjala huuruis rustattuki 
Meinasin vuosmallin 71 autossa laittaa akun takaluukkuun. kelpaakohan kiinnitykseks kun ajattelin käyttää vanhaa nahkavyötä joka tulis akun yli ja pulteilla kiinni lattiaan?
meinaan nyt että kelpaakohan se katsastusmiehelle? eikös nahka kuitenkin melko hyvin kestä vetoa?
meinaan nyt että kelpaakohan se katsastusmiehelle? eikös nahka kuitenkin melko hyvin kestä vetoa?
Riippunee vyöstä, mutta katsastusmiehen harkinnassahan se on. Kiinnityksenhän pitäisi olla riittävän vahva ettei se akku lennä kolarissa matkustamoon.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Oiskohan kellään tietoa minkä kokosella mutterilla on kiinni mk2 jetan ratti?
Astra H -05 wagon 1,6
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
- kadett90
- OCF Member 2024

Veikkaisin 24mm.
okei kiitoksia. häätyy lähtä huomenna hylsy kaupoille, nii saa virtalukon pohjan vaihettua työmatkakippoon.kadett90 kirjoitti:Veikkaisin 24mm.
Astra H -05 wagon 1,6
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
Voisko sen nahkan alle naamioida jonku rautasen vanteen joka peittyy sitten vyöllä?Rizla^^ kirjoitti:Meinasin vuosmallin 71 autossa laittaa akun takaluukkuun. kelpaakohan kiinnitykseks kun ajattelin käyttää vanhaa nahkavyötä joka tulis akun yli ja pulteilla kiinni lattiaan?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Tarviiko vessanpönttö ottaa pois paikaltaan kun sen liimaa uudelleen lattiaan?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7