jarkkis kirjoitti:Sulle tuli ilmeisesti vaihdossa a-manta häneltä?
Kyllä, ihan kusettaja kyllä koko jätkä imo. Kovasti kehui auton luotettavuutta ja ettei vuoda öljyä eikä mitään, mutta todellisuudessa vehje sylki jo ostotilanteessa öljyä pihalle sellaista tahtia, ettei sitä meinannut oikein ittekkään uskoa todeksi. Sama juttu luotettavuuden kanssa, pääsin mää sillä Tampereelle ennen kuin kaasari vaati jo uudelleensäätöä ja muuta pientä korjailua, plus käytännössä koko sisusta taitaa olla homeessa talven seisonnan jälkeen (ja se kerää jostain syystä vettä etupenkkien jalkatiloihin?). Ainiin, ja sähköjä on joku amatööri vähän väsäilly eli mm. vilkku oikealle operoi myös tuulilasin pesuria (joka on siis vain yksi monista sähkövioista).
Projektia, projektia...
Opel Manta A -71
Ex: Opel "Manta B" -76, BMW 523iA -96, BMW 520iA -88
jarkkis kirjoitti:Sulle tuli ilmeisesti vaihdossa a-manta häneltä?
Kyllä, ihan kusettaja kyllä koko jätkä imo. Kovasti kehui auton luotettavuutta ja ettei vuoda öljyä eikä mitään, mutta todellisuudessa vehje sylki jo ostotilanteessa öljyä pihalle sellaista tahtia, ettei sitä meinannut oikein ittekkään uskoa todeksi. Sama juttu luotettavuuden kanssa, pääsin mää sillä Tampereelle ennen kuin kaasari vaati jo uudelleensäätöä ja muuta pientä korjailua, plus käytännössä koko sisusta taitaa olla homeessa talven seisonnan jälkeen (ja se kerää jostain syystä vettä etupenkkien jalkatiloihin?). Ainiin, ja sähköjä on joku amatööri vähän väsäilly eli mm. vilkku oikealle operoi myös tuulilasin pesuria (joka on siis vain yksi monista sähkövioista).
Projektia, projektia...
Oon hieronu ilmeisesti tuon sukulaisen kans (sama sukunimi ja soinin sisusta myös näyttää olevan) kauppaa ahdetusta 2.2 b-kadett coupesta, mut ei tiedä siitä koneesta omien puheidensa mukaan mitään ni eipä tarvii kauppaakaa sen kummemmin sit vääntää. Oma veikkaus et tuohon ahdettuun kadettiin on heitetty vaan orkkis 2.2 kone ja ahdin kylkeen, on varmaan vitun kestävä pidemmän päälle. Ei ymmärrä miksei voi suoraan sanoa miten homma on eikä kierrellä ja kaarrella.
Tietääpähän sit että koko suku vissii kusettajia saatana
Kieltämättä siltä vähän näyttäs... Toki jos on tarkoituksella hakemassa sopivasti ylihinnoiteltua projektia, josta ei varmasti saa tietää puoliakaan vioista niin siihenhän he kauppaavat varmasti varsin mainioita menopelejä.
Opel Manta A -71
Ex: Opel "Manta B" -76, BMW 523iA -96, BMW 520iA -88
Sillonku se kadetti oli aikoinaan entisellä omistajalla myynnissä niin ilmoituksessa oli koneesta enemmän juttua. En kyllä muista mitä mutta kuitenkin. Yritin tuosta a-mantastakin kysyä hintaa aikoinaan mutta kyseli vaan tarjousta, mutta sitä hintaa millä oisin tullu hakemaan pihasta ei siltä ikinä saanu
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Vissii kaikkia jotka tuon ostaa rupiaa nua prosentit huimaamahan
Laitoin kysymyksen: Onko alkuperäinen vai korinvaihto? TIUKKA hinta??
Saanee kohta nauraa
Kysyin samaa, mitä sulle vastattiin? Mulle tuli vastaus että ei oo korinvaihto, vastasin takas että ei oo pitkä aika ku oli muualla myynnis korinvaihtona ja prosentit 48 joten mua turha yrittää kusettaa
Edit. ei kuulemma tienny että on korinvaihto joten tälläsiä kauppamiehiä tuntuu olevan
Saanee kohta nauraa
Kysyin samaa, mitä sulle vastattiin? Mulle tuli vastaus että ei oo korinvaihto, vastasin takas että ei oo pitkä aika ku oli muualla myynnis korinvaihtona ja prosentit 48 joten mua turha yrittää kusettaa
Edit. ei kuulemma tienny että on korinvaihto joten tälläsiä kauppamiehiä tuntuu olevan
Juu samantyylistä vastasi, alkuperäinen ja 5000 eurosta voidaan alkaa keskustelemaan.. :DD
Saanee kohta nauraa
Juu samantyylistä vastasi, alkuperäinen ja 5000 eurosta voidaan alkaa keskustelemaan.. :DD
http://www.nettiauto.com/opel/manta/6176129 Oon aika ajoin seuraillu tän "mantan" liikkeitä tsättiautossa ja nyt on viikon sisään jo toinen omistaja eikä lähe alle 3000e on hinta pompsahtanu siitä mitä se puolvuotta sitten oli Jos oon laskuissa pysyny niin 6 kertaa on tää vaihtanu omistajaa alle puolessa vuodessa?
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER