lexus+sedan= ?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Eli onko nyt niin että kirkkaita takavaloja ei ole olemassa sedan koriseen E Kadettiin? Olin yhteydessä stylex:ään ja sieltäki sanottiin että heidän tuotteensakaan eivät sovi sedaneihin. Olen yrittänyt etsiskellä tietoa, mutta ei tunnu löytyvän. Joudunko siis tyytymään vain orkkisvaloihin? :sad: on se niin väärin...
ascocd
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ascocd »

Jos en nyt aivan väärin muista lukeneeni (jos siis tieto pitä paikkansa) niin 3 ja 5 ovisissa olis keskenään samanlaiset ja sitten taas porrasperäisessä ja cabrioletissä olis samanlaiset.
Elikkäs jos tohon cabriolettiin on saatavana jotain hienoja valoja niin sitten niitä voisi sedaneihin laittaa, JOS siis sopivat keskenään?
Tämmösen muistan lukeneeni, mutta varmistakaa tää jostain! Mitä muut sanovat?!
Auto kuin auto kunhan se on saksalainen... :roll:
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Ylläoleva tieto pitää paikkansa. Saksasta saa sedaniin/cabrioon ainakin tummia valoja.
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Kiitos ja kumarrus! Täytyypi ruveta metsästää...toivottavasti vaa ois vielä E-hyväksyttyjä ni vois täällä suomen teilläki ajella rauhassa:)
Tarmo_L
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

Jos jollain on muuten ylinmääräsenä savunharmaita tms tummia takavaloja e sedan kadettiin / cabrioon, niin oisin kiinnostunut ostamaan.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
Vastaa Viestiin