Taka-akseliston pitkittäistuen etuhela Vectra B vm 98 farkku
-
veikkokusti
- 'Kadett'

Taka-akseliston pitkittäistuen etuhela Vectra B vm 98 farkku
Elikkäs käytin autoani leimalla ja hylsy tuli syistä että: Pitkittäistuen etuhela väljä molemmilla puolin takana ja renkaissa suuri nastaero.. Onkohan noi etuhelat kalliit vaihtaa liikkeessä ja yleensäkki kuinka vittumainen homma?? Ite jos ostaa osat motonetistä n 35e ja veis jonnekki pikku pajalla vaihdettavaks nii paljonkohan se maksais?
Re: Taka-akseliston pitkittäistuen etuhela Vectra B vm 98 fa
Jos ne on isommat puslat, niin kuin luulen, niin suosittelen ostamaan sinne esim. US-Partsilta Power-Flexin PU-puslat!!!
Tuohon mun X25XE:hen (sedan) ne maksoivat v. 2012 49€ + toim.kulut 10€. Asennukselle tuli hintaa täällä päin 2,5h työlle 209€. (Tossa hinnassa mukana myös 2kpl ns. narinaheloja ja niiden asennus.)
Ja niiden kait pitäisi olla ikuiset!
Mulle meni nuo vaihtoon toissa talvena, ja asentajat sanoivat jälkeenpäin, et nuo koottavat puslat olivat TODELLA helpot asentaa, eli aikaakin meni yhteensä yli puoli tuntia vähemmän!
Tuohon mun X25XE:hen (sedan) ne maksoivat v. 2012 49€ + toim.kulut 10€. Asennukselle tuli hintaa täällä päin 2,5h työlle 209€. (Tossa hinnassa mukana myös 2kpl ns. narinaheloja ja niiden asennus.)
Ja niiden kait pitäisi olla ikuiset!
Mulle meni nuo vaihtoon toissa talvena, ja asentajat sanoivat jälkeenpäin, et nuo koottavat puslat olivat TODELLA helpot asentaa, eli aikaakin meni yhteensä yli puoli tuntia vähemmän!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
veikkokusti
- 'Kadett'

Vien huomenna auton pajalle motonetin osien kera niin saa nähdä mitä tulee hinnaks 
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

samaan aikaan, varaa uus aika vuoden loppuun mennessä 
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
-
veikkokusti
- 'Kadett'

Osat maksoi n 35e ja kun auton hain jouduin köyhtymään 100e vaihto työstä. Halvalla pääsin tällä kertaa eikä tarvi tilailla uusia aikoja kun auto on tarkoitus vaihtaa kohtapuolin 
Ihan mielenkiinnosta kyselen et minkä merkkiset noi puslat oli mitkä motonetistä hait?
Ei ollu kyllä remppa hinnankiro. Ei paljoa omia näppejä kannata tuohon hintaan sotkia.
Ei ollu kyllä remppa hinnankiro. Ei paljoa omia näppejä kannata tuohon hintaan sotkia.