98vm DTI b vectran koneen kesto
98vm DTI b vectran koneen kesto
Eli nopia kyssäri. Yleisesti ottaen kuin pitkään Dti kone kestää?
Re: 98vm DTI b vectran koneen kesto
Onko 470tkm ajettu kone jo elämänsä kaaren loppupäässä? ´ 
Ei ole, mulla oli 450tkm ajettu kone omegassa ja ulkopuolisen korvat kehui vielä nätisti käyväksi.
Tänään yks virolainen haki omegasta osia niin kertoi että hänellä on yli 600tkm ajettu vectra jolle ei ole tehty vielä edes pumppu remonttia
Uskaltaa tollasella ajaa vaikka kuinka pitkään näköjään.
Tänään yks virolainen haki omegasta osia niin kertoi että hänellä on yli 600tkm ajettu vectra jolle ei ole tehty vielä edes pumppu remonttia
Uskaltaa tollasella ajaa vaikka kuinka pitkään näköjään.
Okkei, kiitän pikaisesta vastauksesta!
Mulla on ~500tkm ajettu ja toimii kuin uutena. Ja tiedän useita 500-700tkm ajettuja jotka toimii. Öljynkulutuskin loppuu tuossa 400tkm kohdalla. 
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Omalla on Astran korissa hinkattu 566tkm, josta itse ajettua 386tkm ja suht reippaasti viritettynä - jättänyt käynnistymättä kaksi kertaa.
Kerran 280tkm kohdalla ja toisen kerran 530tkm tienoilla, molemmilla kerroilla oli sama tehotransistori hajonnut pumpunohjaimesta.
Mitään merkittävää muuta remppaa ei voimalinjaan ole tehty, kytkin, vetarit jne. ovat alkuperäiset.
Hehkut olen vaihtanut kertaalleen, akun kahdesti.
Kerran 280tkm kohdalla ja toisen kerran 530tkm tienoilla, molemmilla kerroilla oli sama tehotransistori hajonnut pumpunohjaimesta.
Mitään merkittävää muuta remppaa ei voimalinjaan ole tehty, kytkin, vetarit jne. ovat alkuperäiset.
Hehkut olen vaihtanut kertaalleen, akun kahdesti.