_jussis_ kirjoitti:Mulla ohjasi ihan vakio c30se moottorin ohjaus 4.0 moottoria, ja kulki paremmin kuin Irmscherin 4.0 mikä oli 4.0 boksilla. Eli rahanhukkaa jos et meinannu muuta tehä.
Ja sit hajos mäntä sulta mantzelista! kannattaahan se leikkiä..
Eipä johtunu moottorinohjauksesta vaan männän väsymisestä
Ja vinkkinä saatto sunki autossa olla 3.0 boxi
Näiden 6-cyl opel moottoreiden suurin tehonhukkaaja on imusarja, cx0se moottorista tulee kymmeniä hevosvoimia lisää siirtymällä läppärunkoihin, samoiten v6 koneista
nuista edellisiltä sivuilta löytyvistä ite tehyistä imusarjoista tiedustelisin että miten on pelannu? ahto hommia on tässä tullu suunniteltua ni ois hyvä kuulla vähä kokemuksia... pelaiskoha nuo vaparinakin paremmi ku tuo oma tuplarami imusarja kerta seo semmone tehonhukkailija?
-omega a c20se
-senator b c30se
-kadett e c20ne turbo
_jussis_ kirjoitti:Mulla ohjasi ihan vakio c30se moottorin ohjaus 4.0 moottoria, ja kulki paremmin kuin Irmscherin 4.0 mikä oli 4.0 boksilla. Eli rahanhukkaa jos et meinannu muuta tehä.
Ja sit hajos mäntä sulta mantzelista! kannattaahan se leikkiä..
Eipä johtunu moottorinohjauksesta vaan männän väsymisestä
Ja vinkkinä saatto sunki autossa olla 3.0 boxi
Kuulin jostain että nelilitraseks tekemiseen tarvis alakertaan tehdä enemmän tilaa kampiakselille että mahtuu pyöriin, pitääkö tuo paikkansa?
Toinen juttu: http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... _2758.html
Dbilasin nokat, onko kellään käyttökokemuksia? Neljää erilaista tarjolla ja nokkien asteista mulla ei oo tuon taivaallista havaintoa mikä olis ns. paras katukäyttöön
noi dbilassin nokat ei aina ole sitä mitä tossa taulukossa lukee.. mulla on yhdet noista ja tehtiin nokka-akseleita mittauspöytäkirja ja ei ihan täsmää mitä noi lupaa..
Kuulin jostain että nelilitraseks tekemiseen tarvis alakertaan tehdä enemmän tilaa kampiakselille että mahtuu pyöriin, pitääkö tuo paikkansa?
Dbilasin nokat, onko kellään käyttökokemuksia? Neljää erilaista tarjolla ja nokkien asteista mulla ei oo tuon taivaallista havaintoa mikä olis ns. paras katukäyttöön
noi dbilassin nokat ei aina ole sitä mitä tossa taulukossa lukee.. mulla on yhdet noista ja tehtiin nokka-akseleita mittauspöytäkirja ja ei ihan täsmää mitä noi lupaa..
Okei.. Eli vakioilla mennään viitti tonnin riskiä ottaa, kansipokalla saa samaan rahaan enemmän irti
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Okei.. Eli vakioilla mennään viitti tonnin riskiä ottaa, kansipokalla saa samaan rahaan enemmän irti
Ostas piruittaa noi listan viimeiset 272* 10,4 nostolla. mie haluisin tietää mitä lukuja noista saa kun teettäs mittauspöytäkirjan mulla oli postiivinen ylläri omista dbilas nokista 262* piti olla, niin ne onkin 272* nosto ei ollu ihan se mitä piti. onhan noi paremmat mitä siellä nyt on siis en pahasti pettynyt.. sitten käytät kannen viripajalla sullahan on jo peltipakosarjakin, mistä hommastit pläsäri sen?