Kysyin ja sain vastaus.. paitsi hinta ei oo mainittu, tai edes miten saa tilattu sieltä
Kari Mörö
To MeAutoÅström Oy
Today at 8:40 AM
Hei, alustanumeron perusteella autoosi käy johtosarja 6299044. Niitä
löytyy Saksan tehdasvarastolta ja ETA on noin viikko.
10.2.2014 21:57, Chris Lambourne kirjoitti:
> Moro!
>
> Minulla on '01 B Vectra Farmari (Y26SE)GET-171
> Tarvitsen uuden johtosarja takaluukkoon ja löysin teidän sivuilta https://www.autonvaraosa.fi/johtosarja- ... 49737.html
>
> Mun nykyinen johtosarja on U2E ja osa numerolla 9136836.
> Teidän lähin on U2F osa numerolla 9136837.
>
> Onko ne sama vai? Eli käykö mulle sen U2F?
>
> Kiitos jo etukäteen
>
> T.Chris
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Timonen kirjoitti:^ No lähetä hänelle vastaus ja kysy siinä hintaa ja tuo, että miten tilaat.
Yksinkertaista, dear Mr. Watson?
no joo, kyllä sitä mie teinkin oli vain pikku yllätys sen vastaus, ainakin se osanumero on ihan eri ku kaikki muut ja arvasin kysyä tältä jos joku viisampi pystysi vastata paremmin
Formulatietäjä 2014
Timonen kirjoitti:^ No lähetä hänelle vastaus ja kysy siinä hintaa ja tuo, että miten tilaat.
Yksinkertaista, dear Mr. Watson?
no joo, kyllä sitä mie teinkin oli vain pikku yllätys sen vastaus, ainakin se osanumero on ihan eri ku kaikki muut ja arvasin kysyä tältä jos joku viisampi pystysi vastata paremmin
Ilmeisesti noilla kaikilla Opelin osilla on 2 eri numeroa, osanumero ja luettelonumero.
Osanumero alkaa 90... ja luettelonumero (ilmeisesti) 6...
esim. Osanumero 90445406 , luettelonumero 6 84 700 (Vectra A V6 moottorin kumikannake tjsp.)
Eli tuo numero, jonka sait vastauksena, on luettelonumero, ei osanumero.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Non niin Ja nyt huomasin että sen luettelunumero mitä herra Kari Mörö antoi, onkin se viimeisen siellä linkissa. Eli se sitten pitäs käy 'Call me blonde'
O.k, no katsotaan sitten....
Formulatietäjä 2014