Omega B2 vesi hanttarin jalkatilaan pesun jälkeen

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Johnny Rageous
OCF Member 2017

Omega B2 vesi hanttarin jalkatilaan pesun jälkeen

Viesti Kirjoittaja Johnny Rageous »

Kuva

Siellähän sitä uittaisi vaikka mitä... Ja ylimenevät tietenkin suoraan apparin jalkoihin. Kuva siis kotelosta jossa on raitisilmasuodatin..

Eli pesun jälkeen ei päässyt vesi pois tuolta raikkarin luona olevasta kotelosta.. Onko tuolla joku poistoletku jossain mikä on tukossa? Mistä sitä pääsee ronkkimaan? Pitääkö tuosta purkaa paljon noita muoveja vai pääseekö alakautta jostain?
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..
Kuva
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Re: Omega B2 vesi hanttarin jalkatilaan pesun jälkeen

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Tuosta vaan tongit enimmät lehtimoskamultapaskat pois ja pohjalta paljastuu ahdistava kumitutti joka ohjais vedet pyöräkoteloon jos ei olis tukossa. Sen sai kait pyörän takaa repästyä pois. Ja sitten heotät senkin roskikseen.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja ?! »

Kaikista omista Omegoista olen vain laskenut painepesurilla sinne kolon pohjalle.Muutaman sekunnin päästä on kaikki tukokset auki ja taas pelittää.
Melkoinen määrä multaa sinne kyllä kertyy.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
kcl
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kcl »

Aukko laskee konehuoneen puolelle, runkoaisassa on läppä jonka kautta voi myös ronkkia tukoksia auki. Itse olen käyttänyt sähkärin vetojousen pätkää, riittävän jäykkä tökkimään tiiviiksikin pakkautuneen mullan rikki, riittävän notkea taipuakseen kummasta suunnasta tahansa. Kokonaan sitä en ottaisi pois koska moska ja (Opelille ominainen) palaneen öljyn käry kulkeutuu kabiiniin herkemmin...
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
Vastaa Viestiin