Vectra OPC alusta
- GTSV6TURBO
- 'Kadett'

Vectra OPC alusta
Moro foorumilaiset! Nyt tarviis hyviä neuvoja/suosituksia alustan kanssa. Auto on OPC vectra vm.2006 255hp 178tkm ajettu ja alkuperäinen alusta vielä alla. Toinen etuiskari vuotaa vähän. Olisi tarkoitus saada tuo pieni "keuliminen" pois samalla. Olen etsinyt tosi paljon tietoa ja katsellut kuvia täällä. En halua mitään kivirekialustaa ja ettei tarvii varoa joka suojatiekorokkeen kohdalla. Kaksi vaihtoehtoa mielessä eli joko ostaa kaikki alkuperäiset iskarit ja niiden lisäksi joku mieto maadallusjousisarja esim. Eibach pro kit 30mm. Tai sitten toinen vaihtoehto saada apuja jostain ohjelmoida nuo sähköiskarit pois ja sit joku hyvä koko alustasarja tilalle. Joku kirjotti täällä tuosta ohjelmoinnista tech2:lla jne.
Re: Vectra OPC alusta
Morjes,
En voi omakohtaisia kokemuksia kertoa hyvästä alustasta, mutta omaan opc:hen olisi tarkoitus päivittää jouset tänä keväänä. Mitä olen taustatyötä jo tehnyt niin briteissä on suosittu DAP:n madallusjousia ja sellaisia meinasin kokeilla.
http://www.courtenaysport.co.uk/buy-onl ... d_783.html
Muutenkin courtenaylta näyttää löytyvän vaikka mitä palikkaa opc:hen
Pari esimerkkiä dap:n madalluksesta

En voi omakohtaisia kokemuksia kertoa hyvästä alustasta, mutta omaan opc:hen olisi tarkoitus päivittää jouset tänä keväänä. Mitä olen taustatyötä jo tehnyt niin briteissä on suosittu DAP:n madallusjousia ja sellaisia meinasin kokeilla.
http://www.courtenaysport.co.uk/buy-onl ... d_783.html
Muutenkin courtenaylta näyttää löytyvän vaikka mitä palikkaa opc:hen
Pari esimerkkiä dap:n madalluksesta

Mulla oli OPC veccussa DAPin jousisarja orkkis iskareilla. Istui tosi hyvin. Pisteet sille.
Astra Z20LEH x2
- GTSV6TURBO
- 'Kadett'

Mites tarviiko mitä lisäosia hommata tuonne alustaan että saisi sitten madalluksen jälkeen esim. camberit säädettyä niin että ei tarviis joka kesä ostaa uutta rengas sarjaa kun sisälaidat on sileet?? Liekö riittää alkuperäiset säädöt tuohon OPC:n alustaan jos alkuperäset iskarit raaskis ostaa ja esim. H&R -40mm jousisarjan laittas?? Kun näyttää ainakin noissa kuvissa että Eibachin Pro Kitillä -30mm jää tuo keuliva ilme autoon