Omega MV6 vm. -98 pissapoika ei pelitä
Omega MV6 vm. -98 pissapoika ei pelitä
Mistä johtuu, kun tuulilasinpesunestettä ei tule kunnolla, vaan on sellaista vaahtoa (ottaa ilmaa mukaan?) ja suihku on tosi voimaton? Etuvaloille tulee normaalisti nesteet.
Re: Omega MV6 vm. -98 pissapoika ei pelitä
kato sieltä säiliöltä konepellin väliin etteikö ois jossain kohti johto poikki taikka tiukalla mutkalla ettei kunnolla virtaa neste.
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Missähän mahtais olla vika mulla, kun nestettä tulee kuskinpuolelta ihan jees, mutta vänkärin puolelta todella heikosti? Ruikkii kyllä mutta ei meinaa tulla niin paljoa edes että lasi kastuis kunnolla.
Letku on kunnossa ainaki päältäpäin, mutta mitä mahtaa olla ne johdot jotka suuttimiin menee? Lämmitys, vai onko suuttimet jotenki sähköohjattuja?
Kyseessä samalainen auto
Letku on kunnossa ainaki päältäpäin, mutta mitä mahtaa olla ne johdot jotka suuttimiin menee? Lämmitys, vai onko suuttimet jotenki sähköohjattuja?
Kyseessä samalainen auto
Ne johdot on niiden pissapojan suuttimien lämmityspiuhat, omista olen ne aina katkonut ettei aiheuta oikkaria ja polta koko raatoa.
Ootko kokeillu jollain ohkasella neulalla tökkiä niitä suuttinreikiä ettei oo pientä tukosta? Viittais siihen tai sit letkus joku tukkeuma, Ei pitäs olla koko matkalta tukos jos kerta toiselta puolelta sirraa normaalisti.
Ootko kokeillu jollain ohkasella neulalla tökkiä niitä suuttinreikiä ettei oo pientä tukosta? Viittais siihen tai sit letkus joku tukkeuma, Ei pitäs olla koko matkalta tukos jos kerta toiselta puolelta sirraa normaalisti.
Eipä oo tullu tökittyä, pitänee testailla. Varmaan saa survoa niin syvälle ku helpolla menee, vai voiko sieltä pian hajota just jotain lämmityselementtiä tjms?
- janne___
- OCF Member 2017
Mulla oli sama ongelma, ja se ratakes samalla ku vaihettiin konepelti. Oli kuskin puolen suutin murtunu ja siks ei ollu tarpeeks painetta. uudessa pellissä ku oli suuttimet kiinni, nii nyt toimii, vähä liianki hyvin.. Alle 80 vauhdissa lentää kaikki nesteet katolle 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Omgelma parani hieman neulomisella, ei enää tarvi kuivaa lasia hinkata.
Mutta ny on onglemaa sit valojen pesussa. Ostaessa siis auton toinen valonpesuri oli kateissa, nappasin sit toisenkin veke ja nyppäsin valopesureiden moottorin johdon irti.
Nyt kun leima lähenee, asentelin suuttimet paikallensa ja johdon kiinni mutta kas kummaa, nestettä ei tuu tippaakaan. Kokeilin suoraan moottoriin antaa akulta virtaa ja varret kyllä nousee ja moottori suhisee, nestettä ei vaan tule. Onko letkussa jossain joku sähköinen venttiili vai onko mulla katkennut joku imuletku tjm?
Nestettä säiliössä kyllä on
Mutta ny on onglemaa sit valojen pesussa. Ostaessa siis auton toinen valonpesuri oli kateissa, nappasin sit toisenkin veke ja nyppäsin valopesureiden moottorin johdon irti.
Nyt kun leima lähenee, asentelin suuttimet paikallensa ja johdon kiinni mutta kas kummaa, nestettä ei tuu tippaakaan. Kokeilin suoraan moottoriin antaa akulta virtaa ja varret kyllä nousee ja moottori suhisee, nestettä ei vaan tule. Onko letkussa jossain joku sähköinen venttiili vai onko mulla katkennut joku imuletku tjm?
Nestettä säiliössä kyllä on
^^Jos sulla on halogeenivalot et tarvitse pesureita,omalla kohdalla riittänyt xenoneillakin että löytyy pesurit.
Omista autoista olen aina ottanut valopesurit pois käytöstä ja ikinä ei ole ollut leimalla sanomisia niistä.
Joskus oli valopesureista jtn.juttuakin, että xenoneilla tulee olla pesurit,mutta missään ei lue niiden toiminnasta/tarkastuksesta mitään.
Omista autoista olen aina ottanut valopesurit pois käytöstä ja ikinä ei ole ollut leimalla sanomisia niistä.
Joskus oli valopesureista jtn.juttuakin, että xenoneilla tulee olla pesurit,mutta missään ei lue niiden toiminnasta/tarkastuksesta mitään.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Juu xenoneillahan toi on, tuumattiinki kaverin kans jotta kokeillaan noin, selvitellään vikaa sit jos ei kelpaa noin
ite leimasin kerran xenoneilla nii että säiliössä oli just sen verra nestettä et inssi sai vähän lasille ruutattua ja se loppu siihen.. valon pesurit ei siis toiminu ollekaan mut eipä se sitä todennu kun loppu se neste kesken 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline