Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1. sunnuntai ABC Marjala
olisko jollain opel fan 3/2013 ottaa mukaan niin mie voisin pikalukea sen, kun minun lehden posti hukkasi?
^Mul on täs liperis lehti.. Voin lainaa, saisit rauhassa kattoo
Omega A
Joo voin minäki ottaa mukaan, saat vaikka lainaanki kuhan et hävitä.caravan69 kirjoitti:olisko jollain opel fan 3/2013 ottaa mukaan niin mie voisin pikalukea sen, kun minun lehden posti hukkasi?
Oisko muute kellään kerhon logotarroja ylimääräsenä? Sitä noin 20cm*8cm kokosta...
Voisin ostaa itelleni...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Nimi oli kirjoitettu oikein, se riittää tällä erää.hote kirjoitti:^Mul on täs liperis lehti.. Voin lainaa, saisit rauhassa kattoo
Oisko kellään vikakoodinlukijaa, pitäs saaha luettuu koodit ompusta, omallani ei pääse.
Pieni korvaus annetaan
Pieni korvaus annetaan
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Mulla onkustaa kirjoitti:Oisko kellään vikakoodinlukijaa, pitäs saaha luettuu koodit ompusta, omallani ei pääse.
Pieni korvaus annetaan
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 9&t=241993
onko porukkaa menossa tonne^^^^ ? mie ite aattelin lähtä tonne, jos vaan porukka heräis
Tai sitten oli puhetta talvella jos pietään heinävaarassa, sinnekin pitäs saada yli 10 autoo..
onko porukkaa menossa tonne^^^^ ? mie ite aattelin lähtä tonne, jos vaan porukka heräis
Omega A
Siitäpä jollekki soiva peli..
http://www.nettiauto.com/opel/omega/6293029
Auto on Hammaslahessa.
Paavo / o5o-466469o
http://www.nettiauto.com/opel/omega/6293029
Auto on Hammaslahessa.
Paavo / o5o-466469o
Vectra C2 Z19DTH '06
MB W212
MB W212
Mulla ois kans taas omega joutavana, kuvia voin ottaa jos joku kiinnostuu.
-92 3.0 24v manuaali farkku nahkasisustalla ja kaksilla renkailla. Leimaa lokakuulle. Hintaa 1800e
Kysellä voipi yv/puh. o4o-5895658
-92 3.0 24v manuaali farkku nahkasisustalla ja kaksilla renkailla. Leimaa lokakuulle. Hintaa 1800e
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
Meinasin ostaa ton sun auton syksyllä.. Mutta ostin sitten 4.0 24v A omegan. Ostakaahan tosta omega tiinultaTiinu kirjoitti:Mulla ois kans taas omega joutavana, kuvia voin ottaa jos joku kiinnostuu.
Ketään ei visiin kinosta penkkipäivät
Omega A
Joo, tuoreessa muistissa on ne oharit kyllä! Oli kiva kun ilmotit ettet tulekkaan hakemaanhote kirjoitti:Meinasin ostaa ton sun auton syksyllä.. Mutta ostin sitten 4.0 24v A omegan. Ostakaahan tosta omega tiinultaTiinu kirjoitti:Mulla ois kans taas omega joutavana, kuvia voin ottaa jos joku kiinnostuu.
Kysellä voipi yv/puh. o4o-5895658![]()
Ketään ei visiin kinosta penkkipäivät
Nyt lähtis kyllä omppu kohtuullisen edullisesti. Tartteen hankkia pikkasen taloudellisemman vehkeen.
Omega a 3.0 24V
Vai noinko se meniTiinu kirjoitti:Joo, tuoreessa muistissa on ne oharit kyllä! Oli kiva kun ilmotit ettet tulekkaan hakemaanhote kirjoitti:Meinasin ostaa ton sun auton syksyllä.. Mutta ostin sitten 4.0 24v A omegan. Ostakaahan tosta omega tiinultaTiinu kirjoitti:Mulla ois kans taas omega joutavana, kuvia voin ottaa jos joku kiinnostuu.
Kysellä voipi yv/puh. o4o-5895658![]()
Ketään ei visiin kinosta penkkipäivät![]()
Omega A
olisko kellään paikallisella jonkinnäköisiä nastarenkaita esim.175 65 14 tai lähelle sitä ylimääräisenä? vanteilla tai ilman?
Kysytääs paikallisilta ensin, oisko jääny kellekään b2-vectraan jousisarjaa. sportin jouset tai max. 35mm madalluksella? Madallusjousiin tietysti tuv-laput mukaan.
Laitappa vaikka yksityisviestiä jos löytyis nurkista vietereitä.
-Jukka
Laitappa vaikka yksityisviestiä jos löytyis nurkista vietereitä.
-Jukka
Corsa A -87
Oisko kellään tarvesta Azev A 17" vanteille, mulla ois myynnissä.. etu 8"levee ja takavanne 10" .. Käy Omegan A ja B malliin, kun nappi silmään. Ei tarvitse soviterenkuloitakaan eikä spacereitä.. Itellä ollu MV6 ja irmscher 4.0 A Omegas alla.. Taka kumit 255 leveet Bridgestonet..
tosa kuvii millaset ne on..
https://www.google.fi/search?q=azev+a&c ... 52&bih=569
tosa kuvii millaset ne on..
https://www.google.fi/search?q=azev+a&c ... 52&bih=569
Omega A