Moi!
Tavaratilan suoja/peite (se rullaverho) on lukituksestaan "väsynyt", ei meinaa pysyä taakse vedettynä kiinni toiselta puolelta -> putoaa kiskolta. Ilmeisesti suojan takapäässä on putki ja sen sisällä tanko jossa kynnet päissä ja kahva keskellä. Kahva tuntuu liikkuvan tuossa putkessa vähän nihkeästi eikä jousi (tai mikälie) enää ponnista sitä kahvaa kunnolla ylös. Kahvassa oleva tappi on paikallaan.
Onko suoja varaosana edukas vai kallis, tai voiko sitä muuten elvyttää? Jos se kahva olisi kevyempi tai lyhyempi ja peitteen takahelma ei painaisi sitä alaspäin niin voisi toimia koko konstrukti paremmin...
t. Kimmo:)
Astra H tavaratilan suoja
Re: Astra H tavaratilan suoja
Ruiskutin silikonia putken sisään ja puristin putkessa olevat tassut takaisin kiinni verhon peräläppään. Tuntuu pysyvän paremmin paikallaan. Jos vielä tippuu niin laitan oviaukon reunoihin "tassut" joihin verhon läppä saa nojata -> ei paina kahvaa.
Pitää vissiin joskus liikkeessä käydessä kysyä verhon hintaa niin saan laittaa sen tänne.
Pitää vissiin joskus liikkeessä käydessä kysyä verhon hintaa niin saan laittaa sen tänne.
Eräässä rengasfirmassa rikkoivat mun Astrasta tuon suojaverhouksen jokunen vuosi sitten.
Joutuivat luonnollisesti hankkimaan uuden tilalle ja tietenkin alkuperäisvaraosana. Mulle olis jäänyt mielikuva, että hinta oli jossain 400eur hujakoilla eli ihan helkkarin kallis on.
Eikä se edes ollut samanlainen kuin ensiasennusosa, eikä yhtä hyvä.
Joutuivat luonnollisesti hankkimaan uuden tilalle ja tietenkin alkuperäisvaraosana. Mulle olis jäänyt mielikuva, että hinta oli jossain 400eur hujakoilla eli ihan helkkarin kallis on.
Eikä se edes ollut samanlainen kuin ensiasennusosa, eikä yhtä hyvä.
Varmistin liimalla putken tassut kiinni takaläppään kun joku rapsautti ne irti avatessaan verhoa
Näillä "virityksillä" ei ole kertaakaan karannut. Ehkä tästä on muillekin verhonkarkailusta kärsiville apua. Tuolla hintaa jäisi kyllä uusi hankkimatta vaikka miten huono olisi
Näillä "virityksillä" ei ole kertaakaan karannut. Ehkä tästä on muillekin verhonkarkailusta kärsiville apua. Tuolla hintaa jäisi kyllä uusi hankkimatta vaikka miten huono olisi