kuten mulla, tosi Vectrallademe79 kirjoitti:Korkea on kyllä edelleen...
Mulla eibachin pro-kit -35mm ja on huomattavasti matalempi kyllä..
Omega b1 caravan -Irmscher- "MIKKI" myyty...
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: opel omega b1 caravan -Steinmetz-
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
farkku omegan peräpäätä on paha saada kovin alas ellei käytä jotain kallista sarjaa tai sedanin jousia näin oon kuullu että peräpää jää taivaisiin vaikka tekisi mitä..irYobYetaMis kirjoitti:kuten mulla, tosi Vectrallademe79 kirjoitti:Korkea on kyllä edelleen...
Mulla eibachin pro-kit -35mm ja on huomattavasti matalempi kyllä..
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
- Paska Omena
- OCF Member

KW. Jouset tais olla 80€/kpl ja iskarit 120€/kpl. Tai jotain sitä luokkaa
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: opel omega b1 caravan -Steinmetz- jenkkiparkit pelaa!!
tuossa pari paskaa kuvaa..

Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
Huoh, vuoden vanha kuva. Viime kesänä oli nuo vanteet. Kaverilla farkussa samat jouset ja iskarit ja on matala, myös perästä, siinä farkun perässä mtn ihmeelistä ole madaltamisen kannalta. No en jaksa jankata, minulla on korkea omega sedan ja sulla korkeampi omega farmarierämies1989 kirjoitti:uusilla vanteillako? ainakaan itse en tuossa kuvassa huomaa kovin suurta eroapaljon on renkaan ja kaaren väli takana ja edessä nuilla vanteilla??
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Tuon jenkkiparkin taidan kopsata itelle...ja umpion sisälaidalle myös joku tuikku parkeille.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
hyvä jos ideani osoittautui nuin hyväksideme79 kirjoitti:Tuon jenkkiparkin taidan kopsata itelle...ja umpion sisälaidalle myös joku tuikku parkeille.
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

ideasi?erämies1989 kirjoitti:hyvä jos ideani osoittautui nuin hyväksideme79 kirjoitti:Tuon jenkkiparkin taidan kopsata itelle...ja umpion sisälaidalle myös joku tuikku parkeille.eihän tuo ollut kalliskaan homma ja ainakin valkeaan autoon sopii kuin nenä päähän
mut joo, sopii ne sun autoon
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
no enköhän tuo minä rakentanu johtosarjan niputin johdot tilasin kannat ja ostin polttimot? en tarkoittanut jenkkiparkki systeemiä mutta toteutus on ihan itse tehty eikä tarkempikaan silmä sitä huomaa koska johtdot on niputin alkuperäiseen johtosarjaanirYobYetaMis kirjoitti:ideasi?erämies1989 kirjoitti:hyvä jos ideani osoittautui nuin hyväksideme79 kirjoitti:Tuon jenkkiparkin taidan kopsata itelle...ja umpion sisälaidalle myös joku tuikku parkeille.eihän tuo ollut kalliskaan homma ja ainakin valkeaan autoon sopii kuin nenä päähän
![]()
mut joo, sopii ne sun autoontiedä sitten jos sopis mun!? (kuten esim skoopit
![]()
)
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
erämies1989 kirjoitti:no enköhän tuo minä rakentanu johtosarjan niputin johdot tilasin kannat ja ostin polttimot? en tarkoittanut jenkkiparkki systeemiä mutta toteutus on ihan itse tehty eikä tarkempikaan silmä sitä huomaa koska johtdot on niputin alkuperäiseen johtosarjaanirYobYetaMis kirjoitti:ideasi?erämies1989 kirjoitti:hyvä jos ideani osoittautui nuin hyväksideme79 kirjoitti:Tuon jenkkiparkin taidan kopsata itelle...ja umpion sisälaidalle myös joku tuikku parkeille.eihän tuo ollut kalliskaan homma ja ainakin valkeaan autoon sopii kuin nenä päähän
![]()
![]()
)
tämä onkin noin 20 minuutin homma.
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
niin mitä sitten? ihan sama vaikka 7,5 minuutin homma..mutta tarkoitin että itse olen tehnyt alusta alkaen enkä ole neuvoja tarvinnu kun löytyy tietotaitoa_jussis_ kirjoitti:erämies1989 kirjoitti:no enköhän tuo minä rakentanu johtosarjan niputin johdot tilasin kannat ja ostin polttimot? en tarkoittanut jenkkiparkki systeemiä mutta toteutus on ihan itse tehty eikä tarkempikaan silmä sitä huomaa koska johtdot on niputin alkuperäiseen johtosarjaanirYobYetaMis kirjoitti:ideasi?erämies1989 kirjoitti:hyvä jos ideani osoittautui nuin hyväksideme79 kirjoitti:Tuon jenkkiparkin taidan kopsata itelle...ja umpion sisälaidalle myös joku tuikku parkeille.eihän tuo ollut kalliskaan homma ja ainakin valkeaan autoon sopii kuin nenä päähän
![]()
![]()
)
tämä onkin noin 20 minuutin homma.
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Noh jo menee vinoiluks.
Jos ulosanti oli hiukan kömpelö (minun idea) niin toteutus nyt on itse tehty siten fiksusti että saa katkaisijasta pois ja johdot sun muut piilotettu. Eli minusta hieno juttu. Toki itse käyttäisin vaan "tietyissä" tilanteissa kuten kavereiden kanssa parkissa ollessa ja ja kaupungilla lipuillessa. Meilläpäin nuo Copsit on helvetin tarkkoja kaikille tuunauksille...
Mut sopii tuohon ku nenä päähän! Sais kyl olla suomessa lailliset.
Lurttinenkin laittoi jossain vaiheessa omaan vastaavan tapaiset.
Jos ulosanti oli hiukan kömpelö (minun idea) niin toteutus nyt on itse tehty siten fiksusti että saa katkaisijasta pois ja johdot sun muut piilotettu. Eli minusta hieno juttu. Toki itse käyttäisin vaan "tietyissä" tilanteissa kuten kavereiden kanssa parkissa ollessa ja ja kaupungilla lipuillessa. Meilläpäin nuo Copsit on helvetin tarkkoja kaikille tuunauksille...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
kokeillaan mitä tapahtuuJuutas kirjoitti:Noh jo menee vinoiluks.
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
No ite ajanut B omegaa laittomilla Xenoneilla (projektio umpiot) aina ja nyt Astrokin oli täynnä laittomia ledejä, Rekoissa ollut 8 lisäpitkä Xenonia jne jne ja en oo ikinä ite saanut sakkoja... ehkä tuuria tai sit vaan ne ei oo haitannut ketään 
Joten anna olla vaan. En usko että ikinä muualla kukaan puuttuu paitsi katsastuksessa. Mut napista pois ja leima taskuun. Sit pihalla heti takas päälle ja WRUUUM!
Joten anna olla vaan. En usko että ikinä muualla kukaan puuttuu paitsi katsastuksessa. Mut napista pois ja leima taskuun. Sit pihalla heti takas päälle ja WRUUUM!
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
sama itelläkin nuissa projektori umpioissa xsenonit lyhyillä + pitkillä, ledit kilvellä + etuparkeilla, takavaloissa hento lakkaus joka meni katsatuksesta läpi ja kerroin että oon lakannuJuutas kirjoitti:No ite ajanut B omegaa laittomilla Xenoneilla (projektio umpiot) aina ja nyt Astrokin oli täynnä laittomia ledejä, Rekoissa ollut 8 lisäpitkä Xenonia jne jne ja en oo ikinä ite saanut sakkoja... ehkä tuuria tai sit vaan ne ei oo haitannut ketään
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant