Kylläbgis kirjoitti:^^ Hyvältä näyttää maxxjetin inkku
Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
Re: Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
Kiitti. Vanteet nyt on vähän pliisut, mutta kai niillä nyt ajelee tovin.
Alustassa tuli päädyttyä budjettiratkaisuun, FK:n. Vähän turhan jäykkä on kyllä.. Aikaisemmissa kokemuksissa tuo FK oli kyllä mukavampi, mutta nyt mennään kivireellä.
Alustassa tuli päädyttyä budjettiratkaisuun, FK:n. Vähän turhan jäykkä on kyllä.. Aikaisemmissa kokemuksissa tuo FK oli kyllä mukavampi, mutta nyt mennään kivireellä.
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
^ Hyvä väri autossa
Ja komee on. Omastaki pari kännyräpsyä kun vloppuna tuli keväthuoltoa tehtyä alustan pesun ja uusien jousien muodossa, hyvin toimii näköjään flexriden kanssa. Pitää ottaa parempia kuvia kun saa vahaukset tehtyä ja leederit öljyttyä..
Ei nyt tähän hätään riitä varallisuus tusnata enempää pilalle mutta katsotaan tulevaisuudessa uudestaan.

Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
- BeeCaravan
- 'Admiral'

-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Kävin v.loppuna duunissa asentaas uudet valssit alle, mutta en jaksanu enää huuhdella pölyjä päältä.
Kuvassa oleva selvennys jäi tuohon kun linkitin Vauxhall-forumillekin saman kuvan, mut ei se haittaa. Viimeisinä päivityksinä tosiaan tuo uusi kones, uusi mittatilaus alusta sekä rengastus. Kyllä nyt kelpaa taas hetken ajella ja nauttia. Jos ens talvena keksis sit jotain muuta.

Kuvassa oleva selvennys jäi tuohon kun linkitin Vauxhall-forumillekin saman kuvan, mut ei se haittaa. Viimeisinä päivityksinä tosiaan tuo uusi kones, uusi mittatilaus alusta sekä rengastus. Kyllä nyt kelpaa taas hetken ajella ja nauttia. Jos ens talvena keksis sit jotain muuta.

"On tämä saatana työmaa!"
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Ostin tämän koneen valmiina rallinetistä joulukuussa -13. Oli ollut Astran voimanlähteenä (paha kaato) ja koneesta mitattu nuo arvot jossain eteläsuomen penkissä. Nyt on aika makee päästellä ku on laajalta vääntävä kone ja huippu alusta ja kivan mausteen tuo kevyehköt valssit uusin renkain. Kesä ja tapahtumat saa tulla mun puolesta.
Minä olen täällä Jenkeissä ajellut viime aikoina tällaisella "Amerikan Insignialla" eli 2014 facelift-mallin Chevy Malibulla, tämä facelift-versio ei tainnut ehtiä Eurooppaan myyntiin ollenkaan kun rupesivat myymään 2013-mallisia varastoautojakin alennuksella pois kun Chevyn myyntiä lopettavat... Ja tämähän on siis USA:ssa tehty, ei Koreassa niinkuin Suomeen tuodut Malibut.
Mutta ihan mukava laite kyllä on ollut, mitä nyt olen tällä vajaan parituhatta kilsaa ajellut.

Viikonloppuna pitäisi lähteä täältä ja sitten on varattuna joku pikkuauto seuraavaksi... tän auton pääsin valitsemaan ihan itse. Sisällä on kojelaudassa touchscreenit peruutuskameroineen ja muut hilppeet.
Mutta ihan mukava laite kyllä on ollut, mitä nyt olen tällä vajaan parituhatta kilsaa ajellut.

Viikonloppuna pitäisi lähteä täältä ja sitten on varattuna joku pikkuauto seuraavaksi... tän auton pääsin valitsemaan ihan itse. Sisällä on kojelaudassa touchscreenit peruutuskameroineen ja muut hilppeet.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
kerrankin chevyssä siis jopa varusteita! Itse en tykkää yhtään näistä korean malleista, näytöt ovat yksinkertaisia ja pieniä lcd-näyttöjä ja tekstit ovat epäselviä kun yrittää lukea, siinä yksi syy, miksi halvempia kuin esim. insignia..
Kuullostaa ihan mun pomon vanhalta moottorilta. oliko sininen se tulppien päälle tuleva muovi?GSi 16V kirjoitti:Ostin tämän koneen valmiina rallinetistä joulukuussa -13. Oli ollut Astran voimanlähteenä (paha kaato) ja koneesta mitattu nuo arvot jossain eteläsuomen penkissä. Nyt on aika makee päästellä ku on laajalta vääntävä kone ja huippu alusta ja kivan mausteen tuo kevyehköt valssit uusin renkain. Kesä ja tapahtumat saa tulla mun puolesta.
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
Ei tullut L-tulppasuojaa ollenkaan mukaan, mutta voi olla että se oli sellainen. Haettiin kone Etelä-Suomesta joulukuun tokalla viikolla. Hieno kaveri oli ja dokumenttia koneesta oli todella paljon. Ja hienosti pelaa, ei mitään mistä voisi valittaa. Myös eka täysin kuiva 20XE jonka olen nähnyt ja kokenut!_jussis_ kirjoitti:Kuullostaa ihan mun pomon vanhalta moottorilta. oliko sininen se tulppien päälle tuleva muovi?GSi 16V kirjoitti:Ostin tämän koneen valmiina rallinetistä joulukuussa -13. Oli ollut Astran voimanlähteenä (paha kaato) ja koneesta mitattu nuo arvot jossain eteläsuomen penkissä. Nyt on aika makee päästellä ku on laajalta vääntävä kone ja huippu alusta ja kivan mausteen tuo kevyehköt valssit uusin renkain. Kesä ja tapahtumat saa tulla mun puolesta.
7750rpm loppuu laulu ja siihen asti mennään aika hienojen sävelien siivittämänä. 272' nokilla ei mikään mahdoton kadullakaan vaikkakin 4500 jälkeen vasta ilo alkaa kunnolla. Kone oli palikoihin nähden edullinen. Mutta ei halpa.
Mutta mikä tekee Koreassa tehdystä Chevystä Korean mallin ja USA:ssa tehdystä Chevystä Amerikan mallin Chevyn? Kun ne toisistaan erottaakseen täytyy tutkia valmistenumeroa... kun autot näyttävät ihan samoilta.rookie`` kirjoitti:kerrankin chevyssä siis jopa varusteita! Itse en tykkää yhtään näistä korean malleista, näytöt ovat yksinkertaisia ja pieniä lcd-näyttöjä ja tekstit ovat epäselviä kun yrittää lukea, siinä yksi syy, miksi halvempia kuin esim. insignia..
Ne Suomessa myydyt Koreassa tehdyt Chevyt (nämä viimeisimmät mallit siis, kuten Cruze ja Malibu, ei ne aiemmat jotka vain rebadgettiin Daewoista kuten Nubira tai Evanda ym.) ovat ihan samanlaisia kuin Amerikassa myytävät ja Amerikassa tehdytkin Chevyt. Niin ne ei oikeastaan ole enää Korean malleja sen takia, kun se Korean tehdas on vain yksi jossa niitä samoja autoja tehdään.
Ajoin muuten lauantaina GM:n ison Lordstowinin-tehtaan ohi täällä Ohiossa, seinässä luki valtavassa mainoksessa "Home of the Cruze". Siinä korean mallia... not.
LCD-näytötkin on samanlaisia, koska olen ajanut sekä Koreassa että USA:ssa tehdyillä Cruzeilla viime vuonna. Riippuu varustelusta, koska yhdessä Cruzessa oli hieno värinäyttö, kun toisessa oli samanlainen perusnäyttö kuin Suomessa ajamassani Koreassa kasatussa Cruzessa.
Mutta tuo Malibu ei ole ollut ollenkaan hullumpi auto ja tosiaan varusteet on ihan hyvät mun mielestä tuossa, soittelee musat mukavasti omasta iPodista USB:n kautta ja ohjaus onnistuu konsolin värillisestä kosketusnäytöstä. Saman näytön kautta käytetään myös lämppäriä ym. toimintoja. Aika Opel-mainen fiilis kyllä, kun rattikin on samanlainen kuin Opeleissa Euroopassa, mutta kojelaudan muotoilu on hieman toisenlainen Malibussa kuin Insigniassa, jota täällä myydään Buick Regal-nimellä (ja ne on tehty nykyään Kanadassa).
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Hyvä, että tuli tarkennettua! Itse en vaan tiedä, onko suomeen tuotu tai edes myyty tuollaisia parempia chevyjä esim. juuri tuolta näytöltään, captivassa olen nähnyt ainakin mutta en ole varma oonko cruzella/malibulla ajellut missä olisi ollut oikein peruutuskamera, ei voi muistaa kun ooppeleita ja chevyjä vuorotellen korjaa päivittäin, mutta ainakin 80% noista cruzeista on tuolla halvemmalla järjestelmällä ja malibuita taas ei ole mennyt melkein ollenkaan myydyksi täällä.. Luulen että ihmiset, ketkä haluaa tuon paremman järjestelmän, ostaa sitten suoraan sen insignian ennemmin.. Btw muillekin tiedoksi cruze vastaa J astraa kun taas malibu tosiaan sitä insigniaa.. Onkos tuossa se iLink- järjestelmä, mikä on ihan just näihin tullu, en muista oliko edes viime vuoden alussakaan vielä niitä, nyt on jokaisessa uudessa..