Ajattelin laittaa 04 C1 Vectraan eteen sähkösäätöiset penkit manuaalisten tilalle. Ongelma on, että autostani puuttuu penkin alla olevasta auton liittimestä helkutin monta sähköjohtoa. Sähköpenkin toki voi asentaa, mutta ei se mihinkään liiku, koska virtaa ei tule. Eikä tietenkään muistitoiminnot toimi.
Takatilan REC:kiin olen laittanut 40A sulakkeet penkeille ja sinne asti tulee virtaa. Ilmeisesti REC:n ja penkin välistä puuttuu johdot. Op-Comilla olen asetukset laittanut kuntoon, mutta nuo johdot puuttuvat....
Miten ja mistä johdot vedetään etupenkeille? Ilmeisesti takakontin REC-keskukselta tulee päävirta penkeille, mutta onko johto miten vedetty? Entä itse ohjaus, tuleeko sitä varten vetää johtoa eteen esim. rattiakselin CIM:lle?
En tiedä löytyisikö luovuttaja-autosta vielä noita johtoja, mutta heille pitäisi ensin vääntää rautalangasta, että mitä ja mistä mitäkin irroittavat. Noh, penkin liittimiet olivat repineet irti irroittaessaan liitintä, eli rikki ne ovat ja jos samalla tasolla liikutaan, niin pitäisi heille rautalangasta vääntää mitä heiltä haluaa, ettei postissa tulisi rikottuja osia.
Mistä vedetään virtajohto Vectra c:n sähköpenkeille?
Mistä vedetään virtajohto Vectra c:n sähköpenkeille?
Vectra C 2004 Z22YH
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: Mistä vedetään virtajohto Vectra c:n sähköpenkeille?
Meinasitkos kytkeä ne oikein väylään.
Tuleeko väyläjohdot liittimelle?
Tuleeko väyläjohdot liittimelle?
Väylään tietenkin, niin saa penkin muistin toimintaan.
Ja ei tule penkin liittimelle kuin pari johtoa, toinen on penkinlämmittimelle ja toinen on turvavyön kiristimelle.
Ja ei tule penkin liittimelle kuin pari johtoa, toinen on penkinlämmittimelle ja toinen on turvavyön kiristimelle.
Vectra C 2004 Z22YH
onko siinä uudessa penkissä useampi liitin kuin vanhassa?jos on niin kattele autosta ettei ole teipattu piiloon kauemmaksi lattiamaton alle.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...