Joo, se oli se 24-venainen joka siellä oli. Ja bongattu foorumin nimimerkeistä ainakin jpisto ja enne. Itse olin paikalla Calibralla.Simo kirjoitti:Ei oo ollu mun vaan varmaankin se vähän isommalla koneella oleva melkein samanvärinen.hudu79 kirjoitti:Ja tais olla simon bascona ekassa välissä parkissa.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

Opve kolmostiellä shelliltä kaupunkiin päin.. tulin toista latua valkosella transitilla.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Joo niin olinkin! Matkalla Kalevan Nesteen itsepesuhalliin kylvettämään "hänet" siitepölystä...StarBreakeR kirjoitti:Opve kolmostiellä shelliltä kaupunkiin päin.. tulin toista latua valkosella transitilla.
Hetkeä aiemmin bongasin Bilteman pihassa Omega 3000 trailerin kyydissä.
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Mitä se Harri täällä mua bongailee, asun Toppilassa nii ajan Koskelan ohi melkee joka päiväHartsa__90 kirjoitti:Raksutin taas puolenpäivän aikoihi koskelassa..
"En oo koskaan tavannu yhtään järkevää Calibra-kuskia."
"No sittenhän se kuulostaa ihan meikälle sopivalta autolta!"
"No sittenhän se kuulostaa ihan meikälle sopivalta autolta!"
iipii bongattu aamulla länsikadun ja siltakadun risteyksessä astrallaan 
viki:lle nosteltu räpylää.. muistaakseni eilen..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Eipäs tullut huomattua, pistetään aamun piikkiinTemeZi96 kirjoitti:iipii bongattu aamulla länsikadun ja siltakadun risteyksessä astrallaan
Vectra -04 Caravan Z20NET
Pistetään savokarjalanlinjan piikkiin, en siis astralla ollut 
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Huvikseeraksutin kirjoitti:Mitä se Harri täällä mua bongailee, asun Toppilassa nii ajan Koskelan ohi melkee joka päiväHartsa__90 kirjoitti:Raksutin taas puolenpäivän aikoihi koskelassa..Paitsi ku kesä saapui nii ihana kulkea pyörällä töihin, saattasin minäki joskus jopa ruskettua...
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
Paska omena epua driftingis. Huh vittu ku oli turhan kuuma keli, muuten ihan jees tapahtuma 
Kuka siellä oli opel on pop paita päällä? Jarkkista yritin pongailla, muttei vastaa kävelly.. 
apache jälleen Hs-centerin viereisissä valoissa Inkulla naishenkilö kuskina 
Nykyinen: E46, E36
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
Mulla ei ollukkaa hupparia mukana ku sää oli nii läkähdyttävä, oli valkonen t-paita, mustat shortsit ja musta härmän häjy lippis pääs ja arskat. Oltiin naapurin kans siinä vip (oli melko tyhjä muuten se vippi) katsomon edessä. En bongannu ollenkaan opel on pop paitaista tyyppiä.Teemu J kirjoitti:Kuka siellä oli opel on pop paita päällä? Jarkkista yritin pongailla, muttei vastaa kävelly..
Mua se käveli parikertaa vastaan... Semmonen kaljupää näytti olevan.. ITe olin poikkeuksellisesti subarun paita päällä kameran kans aidan varressa 
No joo sit me oltiin melkein vierekkäin, ainaki bongasin subaru paitaisen tyypin kameran kans. Ja oli olovana sun näkööne mitä facebuukki ajoilta muistan. Ei vaan kehdannu ohimennen kysyä et ootko Teemu ku ei ollu 100%varma.