Bensan haju kontissa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Bensan haju kontissa

Viesti Kirjoittaja -TIMPE- »

No nyt on Astra pihassa ja ensimmäinen 500kilsaa keretty jo ajelemaan. Ja ensimmäine epäkohtakin havainnoitu meinaa auton takapää(farkku) haisee bensalle tätä ongelmaa ei ollut ostaessa vaan ilmestyi sen jälkeen kun tankkasin tankin täyteen.

Onko kenelläkään ollut tällaista vastaavaa oiretta en meinaa etsinnöistä huolimatta onnistunut paikallistamaan mistä toi käry tulee ja se todellakin on pahimmillaan takakontissa
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
rjm123
'Senator'
'Senator'

Re: Bensan haju kontissa

Viesti Kirjoittaja rjm123 »

Minkäköhän mallinen astra olisi kyseessä?
Jos kyseessä h-astra, bensatankin korkki voi olla syypää. Omassa astrassa se bensan haju lakkas, kun korkkia kiinnilaittaessa ei painanut sitä samalla. Siis kieputtaa painamati ensimmäiseen napsuun...
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Ai perhana tuo unohtu mainita kyseessä siis 98vm G mallin astra toi tankin korkki vois olla tieten tässäkin syypää kun näyttää olevan joku nissanin tankinkorkki paikallaan
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

No niin saas nähä poistuuko hajut kun vaihto oikean tankin korkin paikalleen. En mä kyllä ihan niin hirveässä ostohuumassa ollut että ois tuommonen käry mennyt ohi sieraimien :D
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Vaihdoin oikean tankin korkin paikalleen ja tuo bensan käry ei ainakaan enää tunnu nokkaan voikohan siihen tulla immuuniksi :D
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

No eihän se haju sieltä mihinkään hävinnyt taas tankatessani täyteen niin haju palasi. Kerkesin sitä nyt tutkimaankin ja takapenkit nostin ylös niin siellähän on märkäläikkä tuntuu vuotavan jostain siitä pumpun reijän tiivisteistä
Vastaa Viestiin