Kuka ihmeen hessu?kokki46 kirjoitti:Kylläpäs hessu vitsin murjaisiJuha_1 kirjoitti:Sosiaaliturvatunnusta ei tarvitse laittaa enää yhtään mihinkään. Sen on korvannut henkilötunnus jo vuonna 1971.kokki46 kirjoitti:Onko luovareissa myyjän sotu pakollinen? Luin just jostakin jossa sanottiin '' sosiaaliturvatunnus ei ole pakollinen. Ei sitä tarvii tollasiin papereihin koskaan laittaa, '' vuodelta 2005. Miten on asian laita nykyään?![]()
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Z18XER
==========
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Broidi osti joskus saman kokoluokan palasen matto/kalustekaupan mallina olleen sohvaryhmän alta, kun sopiva pala kokolattiamattoa siellä oli. "Kaikki myydään mikä irti lähtee.."lepOsimA kirjoitti:^Kuramatto, kokolattiamatto tms käy. Laudan päälle ois tulossa. Jostain lukenut, että jengi on tehny edukkaasti autoihinsa uudet kangasmatot messumatoista, mutta en oo vielä spotannut mitään mistä sais tätä mattoa huokeeseen hintaan, ku ois tarvetta jollekin 40m^2 satsille..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Miten olette menetelleet, jos olette ostanut tai myynyt auton jossa on vielä rahoitusyhtiön velkaa jäljellä, ts. rahoitusyhtiö omistaa auton?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Ite myin auton josta 11000€ rahoitusyhtiölle velkaa. Uusi omistaja/ostaja maksaa suoraan rahoitusyhtiölle vaaditun summan jonka jälkeen lähettävät sieltä luovarin. Jos saat ylijääntiä eli pyydät enemmän kuin rahoitus vaatii niin luonnollisesti saat ne.Alpha kirjoitti:Miten olette menetelleet, jos olette ostanut tai myynyt auton jossa on vielä rahoitusyhtiön velkaa jäljellä, ts. rahoitusyhtiö omistaa auton?
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
jos löytyy mielenkiintoinen kohde.. ei se ole rahoitusyhtiö ole ongelma, se vaan vähän hidastaa kauppoja menee pari viikkoa papereitten kaa. meillä ainakin yksi auto myynnissä mis viä rahoitusta jäljellä kaupat voi hoitaa monella tapaa.. Esim. rahoituksen siirrolla..Alpha kirjoitti:Miten olette menetelleet, jos olette ostanut tai myynyt auton jossa on vielä rahoitusyhtiön velkaa jäljellä, ts. rahoitusyhtiö omistaa auton?
Omega A
Juu, no nythän on siis kyseessä se että olen ostamassa ja annan vielä omani vaihdossa. Eli maksan vain välirahan... Kummallakaan ei ole rahaa maksaa koko velkaa pois. Taitaa mennä hankalaksi.hote kirjoitti:jos löytyy mielenkiintoinen kohde.. ei se ole rahoitusyhtiö ole ongelma, se vaan vähän hidastaa kauppoja menee pari viikkoa papereitten kaa. meillä ainakin yksi auto myynnissä mis viä rahoitusta jäljellä kaupat voi hoitaa monella tapaa.. Esim. rahoituksen siirrolla..Alpha kirjoitti:Miten olette menetelleet, jos olette ostanut tai myynyt auton jossa on vielä rahoitusyhtiön velkaa jäljellä, ts. rahoitusyhtiö omistaa auton?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Otat ja soitat sinne rahoitusyhtiöön... parhaimmillaan menee niin, että velka siirtyy tavalla tai toisella sulle... mut kaupankäynti on hiukan hitaampaa vain...Alpha kirjoitti:Juu, no nythän on siis kyseessä se että olen ostamassa ja annan vielä omani vaihdossa. Eli maksan vain välirahan... Kummallakaan ei ole rahaa maksaa koko velkaa pois. Taitaa mennä hankalaksi.hote kirjoitti:jos löytyy mielenkiintoinen kohde.. ei se ole rahoitusyhtiö ole ongelma, se vaan vähän hidastaa kauppoja menee pari viikkoa papereitten kaa. meillä ainakin yksi auto myynnissä mis viä rahoitusta jäljellä kaupat voi hoitaa monella tapaa.. Esim. rahoituksen siirrolla..Alpha kirjoitti:Miten olette menetelleet, jos olette ostanut tai myynyt auton jossa on vielä rahoitusyhtiön velkaa jäljellä, ts. rahoitusyhtiö omistaa auton?
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
No, pitää sumplia. en mä mitään velkoja itselleni halua.tuikki kirjoitti:Otat ja soitat sinne rahoitusyhtiöön... parhaimmillaan menee niin, että velka siirtyy tavalla tai toisella sulle... mut kaupankäynti on hiukan hitaampaa vain...Alpha kirjoitti:Juu, no nythän on siis kyseessä se että olen ostamassa ja annan vielä omani vaihdossa. Eli maksan vain välirahan... Kummallakaan ei ole rahaa maksaa koko velkaa pois. Taitaa mennä hankalaksi.hote kirjoitti:jos löytyy mielenkiintoinen kohde.. ei se ole rahoitusyhtiö ole ongelma, se vaan vähän hidastaa kauppoja menee pari viikkoa papereitten kaa. meillä ainakin yksi auto myynnissä mis viä rahoitusta jäljellä kaupat voi hoitaa monella tapaa.. Esim. rahoituksen siirrolla..Alpha kirjoitti:Miten olette menetelleet, jos olette ostanut tai myynyt auton jossa on vielä rahoitusyhtiön velkaa jäljellä, ts. rahoitusyhtiö omistaa auton?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Jos kaksi autoa törmää yhteen, niin onko kolarissa mukana kolme autoa? 
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
Yhteentörmäys..... tosiaan. Minä olen aina ajatellut, että kahden auton kolaroidessa keskenään kyseessä on kahteentörmäys.Astra22 kirjoitti:Jos kaksi autoa törmää yhteen, niin onko kolarissa mukana kolme autoa?
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
Z18XER
==========
Itse asiassahan kahden auton kahteentörmäyksessä kaksi autoa törmää kahteen muuhun autoon. Oikea termi olisi keskentörmäys.Juha_1 kirjoitti:Yhteentörmäys..... tosiaan. Minä olen aina ajatellut, että kahden auton kolaroidessa keskenään kyseessä on kahteentörmäys.Astra22 kirjoitti:Jos kaksi autoa törmää yhteen, niin onko kolarissa mukana kolme autoa?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Ja jos vielä halutaan tarkentaa, niin kyseessä on kahdenkeskentörmäys jos mukana on vain kaksi autoa.Alpha kirjoitti:Itse asiassahan kahden auton kahteentörmäyksessä kaksi autoa törmää kahteen muuhun autoon. Oikea termi olisi keskentörmäys.Juha_1 kirjoitti:Yhteentörmäys..... tosiaan. Minä olen aina ajatellut, että kahden auton kolaroidessa keskenään kyseessä on kahteentörmäys.Astra22 kirjoitti:Jos kaksi autoa törmää yhteen, niin onko kolarissa mukana kolme autoa?
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Laitoin kotio antennipisteeseen tuommosen Y-haaran että saan kahteen telkkariin haarotettua antenninjohdon mutta tää homma ei toimi toivotusti. toinen telkkari pätkii jos toinen telkkari on päällä eli ei voi samaan aikaan kahtoo noita telkkareita...
antaakohan jotain häiriötä jonka takia ei toimi kun mulla on antennipisteen vieressä kotiteatteribasso jonka vahvistin on ihan liki antennipistettä ja tuo Y-haara on semmonen metallinen että saapi pienen iskunkin jos koskee molempiin samaan aikaan
antaakohan jotain häiriötä jonka takia ei toimi kun mulla on antennipisteen vieressä kotiteatteribasso jonka vahvistin on ihan liki antennipistettä ja tuo Y-haara on semmonen metallinen että saapi pienen iskunkin jos koskee molempiin samaan aikaan
näyttäis olohuoneen telkkari nyt ottavan häiriötä jo pelikonsolistakin kun on päällä 
täytyy vähän ruveta käymään noita vehkeitä läpi
niin ja marketin Y-haara tuossa on.. täytyy töistä käydä hakemassa kunnon haara ja kunnon liittimet ja yrittää uudestaan. kaapelina on käytetty kuitenkin tellu13 antennikaapelia tässä antennipistokkeen ja telkkareitten välissä mutta liittimet on vähän niin ja näin
täytyy vähän ruveta käymään noita vehkeitä läpi
niin ja marketin Y-haara tuossa on.. täytyy töistä käydä hakemassa kunnon haara ja kunnon liittimet ja yrittää uudestaan. kaapelina on käytetty kuitenkin tellu13 antennikaapelia tässä antennipistokkeen ja telkkareitten välissä mutta liittimet on vähän niin ja näin
OCF Miittiä jyväskylässä oisko millon?
Omalla autolla en ainakaan tuonne summeriin tule, tuota matkaa kun tuossa on
Omalla autolla en ainakaan tuonne summeriin tule, tuota matkaa kun tuossa on
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
Vuoden foorumilainen 2014