B-Omegasta
Nyt olisi hakusessa B-Omega kakkosautoksi hyvin palvelleen Kadettin tilalle. Löysin netistä muutamia, ja yksi alkoi kiinnostaa sitten tavallista enemmän. Eli kyseessä oli siis farmari, vuosimalli 1996, ajettu 145000 kilometriä, huollettu ja suomiauto. Ihan kivan näköinen ajopeli, ja tuo 2,0 8v kone riittää minun tarpeisiini täydellisesti. Eihän se mikään raketti ole, mutta tarpeeksi se kulkee. Hinta, 11000 euroa, vaikutti minusta ihan kohtuulliselta, mutta en sitten tiedä, mitä mieltä te olisitte, ainahan sitä tinkiä pitää, mutta kuinkahan paljon tuosta kannattaisi maksaa? Ja tietysti käyttökokemuksia, ja erityisesti kiinnostaisivat tyyppiviat, ainakin koiranluut ovat ilmeisestikin aika huonoa tekoa, mutta eivät kovin kalliita osia. Eli siis mitä tuollaisesta autosta kannattaisi tarkastaa? Kun se on myynnissä yli 500 kilometrin päässä, niin ei viitsisi hukkareissuakaan tehdä.
-
Rehellinen
- 'Kadett'

No katso että auto on ruosteeton jos Omega lähtee ruostumaan sitä tuskin järjellisin kustannuksin saa enää kuntoon.Myös autojn jälleenmyynti tulee olemaan tuskallista jos se kukkii.Takapyörän kaari ja sen ympäristä on paikka joka kannattaa tarkistaa.
Tekniikan kanssahan tulee toimeen ja noi etupään kulutustavara aika edullista uusia,ainakin omatoimiselle.Ainakin itellä toi 8-v kone toiminu idioottovarmasti,huoltojen lisäksi ei muuta oo joutunu tekemään.
Sattumalta mulla on lähes identtinen auto myynniissä joka on nätissä kunnossa jos et pääse kauppoihin niin ota yhteyttä.Kertoilen autosta mielelläni lisää,syy miksi myyn on perheen tilntarve...Tota sä voisit kyllä mailailla mulle,,,
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 4&forum=17
Tekniikan kanssahan tulee toimeen ja noi etupään kulutustavara aika edullista uusia,ainakin omatoimiselle.Ainakin itellä toi 8-v kone toiminu idioottovarmasti,huoltojen lisäksi ei muuta oo joutunu tekemään.
Sattumalta mulla on lähes identtinen auto myynniissä joka on nätissä kunnossa jos et pääse kauppoihin niin ota yhteyttä.Kertoilen autosta mielelläni lisää,syy miksi myyn on perheen tilntarve...Tota sä voisit kyllä mailailla mulle,,,
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 4&forum=17