Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Kokemuksia ebayn v6 jakopään vespumpuista? Ois posteineen satasen halvempi kun suomessa alkup. osat. Toi Gatesin remmisarja on ilmeisesti oem-laatua mutta mites toi vesipumpun laita? Ei huvittais säästää tossa laadusta kun ei oo hirveen fiksua ajaa autoa jokeen jotta säästäis bensakuluissa... Linkki vielä kyseiseen kohteeseen:
http://www.ebay.co.uk/itm/TIMING-CAM-BE ... 1297028465
http://www.ebay.co.uk/itm/TIMING-CAM-BE ... 1297028465
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
First Line-merkkiä näkyy olevan pumppu. Firman nettisivujen perusteella brittiläinen tarvikeosatukkuri joka myy tavaraa omalla nimellään. Laatu on sitten sitä mitä ovat ulkoa ostaneet, pikaisella googletuksella ei löydy tietoa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Pumpun osanumerolla ettin ja näytti muovisiipiseltä.. Nooh jatketaan tutkimuksia.
Mistä oon mahtanu saada päähäni sitten että ois vespumppu jakoremmikäyttöinen tässä? 
Juu kurkkasin ite justiisa ja siinä se pönöttää moniurahihnan varrella
noh kiitoksia paljon tästä tiedosta!
mitä eroa on c20let:n c20xe:n imusarjoilla?
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Mistä kannattais hankkia sytytyspiuhat tohon 8-tappiin (no motonet sanoo että se on 1.3 - 2.0 sama sarja
mut C20NE lähinnä mielessä, ehkä toi C18NZ kans) ? Motonetin myymä sarja (11-2113) tuhoaa ittensä irroitettaessa... Niitä en ainakaan enää hanki.
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Melkeinpä alkuperäisosa on paras , eli kysele Automuovilta tai Astraxilta.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
En ole tuollaisesta kuullutkaan. Miten ne tuhoaa itsensä?urjaman kirjoitti:Mistä kannattais hankkia sytytyspiuhat tohon 8-tappiin (no motonet sanoo että se on 1.3 - 2.0 sama sarjamut C20NE lähinnä mielessä, ehkä toi C18NZ kans) ? Motonetin myymä sarja (11-2113) tuhoaa ittensä irroitettaessa... Niitä en ainakaan enää hanki.
Nuo on ainakin aikaisemmin olleet paljolti samaa tavaraa mitä merkkiliikkeen tiskiltä tarjotaan.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mulla ainakin jäi se 'liitin' c20ne johtimien sisuksista tulppaan kiinni kun holkki ja kumiosa ympäriltä tulivat nätisti pois.Tuomas kirjoitti:En ole tuollaisesta kuullutkaan. Miten ne tuhoaa itsensä?urjaman kirjoitti:Mistä kannattais hankkia sytytyspiuhat tohon 8-tappiin (no motonet sanoo että se on 1.3 - 2.0 sama sarjamut C20NE lähinnä mielessä, ehkä toi C18NZ kans) ? Motonetin myymä sarja (11-2113) tuhoaa ittensä irroitettaessa... Niitä en ainakaan enää hanki.
Nuo on ainakin aikaisemmin olleet paljolti samaa tavaraa mitä merkkiliikkeen tiskiltä tarjotaan.
Jostain toisesta hyvinkääläisestä varaosaliikkeestä?urjaman kirjoitti:Mistä kannattais hankkia sytytyspiuhat tohon 8-tappiin (no motonet sanoo että se on 1.3 - 2.0 sama sarjamut C20NE lähinnä mielessä, ehkä toi C18NZ kans) ? Motonetin myymä sarja (11-2113) tuhoaa ittensä irroitettaessa... Niitä en ainakaan enää hanki.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Jep ne liittimet o paremmin kiinni tulpassa kun johdossa. EDIT: Niin myös paremmin jäävät kiinni pyörijän koppaan (mikälienee) kuin johtoon. Sitä ei välttämättä ees huomaa kunnes yrittää laittaa kiinni ja sit joudut kaivamaan sieltä kolosta sitä liitintä pihdeillä. /EDIT Saa sen korjattua kasaan kun vähän pihdeillä taikoo mut siis vitutuskäyrä nousee aika hyvin.... ja muutenki vähän hepposen oloiset ovat.
EDIT2: Mut juu taidanpa kysyä ekana vaikka astrax:lta ... Pointtina oli vain kysyä ettei ollu tapaus että kaikki paitsi minä tietää the paikan
EDIT3: Hei, satuinpa tutkimaan tän 1.8:n sytytyshuolia - sain ne korjattua mutta samalla sain todisteen että nämäkin piuhat lienevät mallia motonet (eivät ole mun ostamat), kuvassa mitä niille käy... nyt vain tämä hajos mutta muita oli selkeesti korjailtu joista 1 huonosti joka oli mun ongelmien syy.
EDIT2: Mut juu taidanpa kysyä ekana vaikka astrax:lta ... Pointtina oli vain kysyä ettei ollu tapaus että kaikki paitsi minä tietää the paikan
EDIT3: Hei, satuinpa tutkimaan tän 1.8:n sytytyshuolia - sain ne korjattua mutta samalla sain todisteen että nämäkin piuhat lienevät mallia motonet (eivät ole mun ostamat), kuvassa mitä niille käy... nyt vain tämä hajos mutta muita oli selkeesti korjailtu joista 1 huonosti joka oli mun ongelmien syy.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Auto Vectra C 2.2SE -03 laittelin tohon xenonit ja led polttimot parkkeihin tämän johdosta kojetauluun syttyi polttimon kuva eli ilmaisee että jokin polttimo olisi rikki. no näinhän sen kuuluukin mennä kun on lediä ja xenonia keulalla.
Laittelimpa sitten uuden canbus ledit sekä xenoneille vastukset jotta polttimon kuva häviäisi mittaristosta,ei hävinnyt. kysymyksenä olisi se että pitääkö polttimohäiriövalo itse kuitata esim OP-Com laitteella vai sattuiko mulle vaan paskat tavarat keulalle jotka ei huijaakkaan canbus väylää.
Sisällä on muuten katovalossa tavalliset ledit, ei kai ne vaan ole samassa canbus piirissä eli ne nyt herjaisi sitä polttimovaloa?
Laittelimpa sitten uuden canbus ledit sekä xenoneille vastukset jotta polttimon kuva häviäisi mittaristosta,ei hävinnyt. kysymyksenä olisi se että pitääkö polttimohäiriövalo itse kuitata esim OP-Com laitteella vai sattuiko mulle vaan paskat tavarat keulalle jotka ei huijaakkaan canbus väylää.
Sisällä on muuten katovalossa tavalliset ledit, ei kai ne vaan ole samassa canbus piirissä eli ne nyt herjaisi sitä polttimovaloa?
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Onko F-Astraa saanut GSi:nä viisiovisena ja 2.0 Ecotecilla?
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Et sarjan merkkiä muista, tai minkälaisessa paketissa se tuli?temetsy kirjoitti:Mulla ainakin jäi se 'liitin' c20ne johtimien sisuksista tulppaan kiinni kun holkki ja kumiosa ympäriltä tulivat nätisti pois.Tuomas kirjoitti:En ole tuollaisesta kuullutkaan. Miten ne tuhoaa itsensä?urjaman kirjoitti:Mistä kannattais hankkia sytytyspiuhat tohon 8-tappiin (no motonet sanoo että se on 1.3 - 2.0 sama sarjamut C20NE lähinnä mielessä, ehkä toi C18NZ kans) ? Motonetin myymä sarja (11-2113) tuhoaa ittensä irroitettaessa... Niitä en ainakaan enää hanki.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B