Uusi c-mallin veccu farmari..

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Köröttelijä
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Köröttelijä »

Oletteko käynneet katsomassa tai ajamassa uutta c-mallin farmari vectraa? Itse en ole ajannut mutta "syynäillyt" tarkkaan...! On nimittäin tosi tilavan ja avaran oloinen farkku. Melkeinpä pieni pakettiauto kuljetus tiloiltaan! Muuten sisältä jotenkin "muovinen" ja kalsean oloinen nykyauto, mutta mutta...! No muutaman vuoden päästä kun alkavat tulla "tavallisen" ihmisen hintoihin käytettynä niin harkitaan sitten semmosta....!
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kyllähän tuo tuli testattua heti tuoreeltaan. Asiallisen tuntuinen ja todella tilava autohan se on. Valitettavasti säätila ja ajokeli olivat koeajon aikana todella huonot (lunta tuli todella runsaasti), joten aivan täyttä kuvaa ei autosta saanut. Luistonesto oli ainakin mielenkiintoinen tuollaisella kelillä, kaasu pohjaan lumessa ja auto ei sudi... Koeajoauto oli muistaakseni 2.2 direct-moottorilla ja automaattivaihteilla. Itse asiassa en ole koskaan ajanut manuaalivaihteisella C-Vectralla, kaikki 3 yksilöä joilla olen ajanut ovat olleet automaatteja. Takapenkilläkin istui aika tilavasti tuossa farmarissa (ja minulla on aika pitkät jalat).

<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-01-09 14:40 ]</font>
veku
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veku »

Sisällä olen istunut ja tilaa on paljon enemmän kuin b-vectan farkussa(etenkin takana).Ja tavaratilaa on reilusti,eikös sitä mainostetakin että luokkansa tilavin...
Mielestäni ko. auton ulkonäkö ei ole aivan yhtä hyvä kuin edeltäjässä..b-vectrassa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: veku on 2004-01-09 17:29 ]</font>
M@r
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M@r »

Käytiin eilen syynämässä. Ihmeteltiin isännän kanssa niitä uudenlaisia ovenkahvoja ja kysyinkin myyjältä noinkohan ne pelaa lumisissa ja jäisissä pohjoisen olosuhteissa. Vastaus jäi samatta :smile:. Taisi myyjäkin jäädä sitä miettimään... Turhan tilava/ison tuntuinen auto b vectran farkkumallin jälkeen.
PTT-56
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja PTT-56 »

C-Vectran ovenkahvat toimii oikein hyvin
Suomen talvessa,ajonhallinta järjestelmä
on hyvä,kannattaa ottaa jos mahd.
B.C.
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja B.C. »

Kahvat toimii moitteettomasti ja kun lumipyräkän jälkeen avaa kuskin oven, niin penkille ei juurikaan tipu lunta oven ja katon saumakohdasta, päinvastoin, kuin astra g:ssä.
Kiireisenä joskus ei huomaa hutaista noita lumia vek, ennenkuin avaa oven ja yleensä se lumiharja on siellä autossa sisällä, jolla ne lumet poistetaan...

Tähän mennessä kaikenlaista talvikeliä on jo tullut ajettua ja talviajo-ominaisuudet good year ultra grip 500 215/55-16 kitkanasta renkailla ovat uskomattoman hyvät. En lainkaan ihmettele, että c-vekku voitti tm:n talvitestin viime talvena. Eniten haittaa tuo yleinen 80km/h rajoitus talviajoa :wink:
Farkussahan on kyllä pitempi akseliväli, mutta luulenpa, että se vain parantaa entisestään ajo-ominaisuuksia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: GTS 2.2 on 2004-01-12 14:33 ]</font>
Vastaa Viestiin