omegan keskuslukko
omegan keskuslukko
-93 farkku omega,ostin äsken semmosen ja testasin k-lukkoa,onneks ikkuna auki,menivät lukkoon mut vaan kuskin ovi aukes,muut mykkiä. Mikä nyt eteen????
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: omegan keskuslukko
Niissä ovissa on, palttiarallaa matkustajan olkapään kohdalla eli lasin alareunassa sellanen pieni nuppi. Siitä nostamalla saa lukon avautumaan ja ovet auki kahvoista vetämällä. 
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
- sepse
- OCF Member 2023

Re: omegan keskuslukko
Paitsi jos on lukitessaan kääntänyt täydet oikealle ja vetänyt avaimen vaaka asennossa pois ja ovet ovat takalukossa , sillon ei nupit toimi
Tätäkö kysyjä tarkottaa ?
Kuskin ovilukkopesän sisäosassa on kax mikrokytkintä , katsoppa ovatko vielä paikallaan ja naksuvatko / ovipahvi pois ja sieltä näkyy .
Mulla oli 89 mallissa parit kerrat sama vika , toki tiedät että tässä mallissa jos kaikki on ok lukitus ja avaus hoituu myös takaluukun lukosta ja hanttarin lukosta , mutta niistä ei takalukitus mene päälle eikä vissiin poiskaan .
Joskus myös itse lukko jumittaa eikä takalukitus poistu (sitä ei kannata käyttää millonkaan ) itsellä mikrokytkinten väärä säätö aiheutti sen että ei mennyt
lukkoon jollei kääntänyt yli sen normaali lukitus kohdan jolloin herkästi meni myös takalukitus päälle ja ongelmat alko / siihen autto yleensä muutamien
minuuttien renkutus avaimella kuskin lukosta
vaan oli hilpeetä kun piti kiireesti mennä vuotavaa vesijohtoo korjaamaan eikä päässy autoon
Seppo
Tätäkö kysyjä tarkottaa ?
Kuskin ovilukkopesän sisäosassa on kax mikrokytkintä , katsoppa ovatko vielä paikallaan ja naksuvatko / ovipahvi pois ja sieltä näkyy .
Mulla oli 89 mallissa parit kerrat sama vika , toki tiedät että tässä mallissa jos kaikki on ok lukitus ja avaus hoituu myös takaluukun lukosta ja hanttarin lukosta , mutta niistä ei takalukitus mene päälle eikä vissiin poiskaan .
Joskus myös itse lukko jumittaa eikä takalukitus poistu (sitä ei kannata käyttää millonkaan ) itsellä mikrokytkinten väärä säätö aiheutti sen että ei mennyt
lukkoon jollei kääntänyt yli sen normaali lukitus kohdan jolloin herkästi meni myös takalukitus päälle ja ongelmat alko / siihen autto yleensä muutamien
minuuttien renkutus avaimella kuskin lukosta
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6