Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Eilennä Porttipuiston Hong Kongin pihalla bongasin mustan farkku B Omegan klubin tarra takasivulasissa, ketä tunnustaa? 
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Mun mielestä oli hopeiset vanteet. Tosin päivästäkään en oo enää varmaopelvisio kirjoitti:En ollut minä, se on varmaan se mustavanteinenNalen kirjoitti:Oliskohan opelvisio tullu Tuupakan kohdalla ohitse musta eilen Kehä kolmosella itäänpäin? Joku sininen OPC farkkuvectra ainakin meni ohi.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Tiistaina ajelin tuupakan kautta himaan eli se oli varmaan silloinNalen kirjoitti:Mun mielestä oli hopeiset vanteet. Tosin päivästäkään en oo enää varmaopelvisio kirjoitti:En ollut minä, se on varmaan se mustavanteinenNalen kirjoitti:Oliskohan opelvisio tullu Tuupakan kohdalla ohitse musta eilen Kehä kolmosella itäänpäin? Joku sininen OPC farkkuvectra ainakin meni ohi.lomalla menee helposti sekaisin.
No niinhän mä sanoin eilen, että eilen eli tiistainaopelvisio kirjoitti:Tiistaina ajelin tuupakan kautta himaan eli se oli varmaan silloinNalen kirjoitti:Mun mielestä oli hopeiset vanteet. Tosin päivästäkään en oo enää varmaopelvisio kirjoitti:En ollut minä, se on varmaan se mustavanteinenNalen kirjoitti:Oliskohan opelvisio tullu Tuupakan kohdalla ohitse musta eilen Kehä kolmosella itäänpäin? Joku sininen OPC farkkuvectra ainakin meni ohi.lomalla menee helposti sekaisin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Laitetaan juhannussekoilun piikkiin - kaikki 
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Tuus esitteleen zaffee joku kerta, jossen mä miitteihin kerkee ihmétteleen. (Tai no saahan sitä muutenki tulla)StarBreakeR kirjoitti:Et vaan tunnista enäänJNN kirjoitti:Tuli kai siä päin iltasella ajeltua, sua en kyllä huomannu.StarBreakeR kirjoitti:JNN ikean tuntumassa astralla?![]()
StarBreakeR kirjoitti:barbou kirjoitti: mutta jos kuskikin oli samannäköinen, niin voi sitäkin ihmisparkaa...
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

sun täytyy joskus yrittää vastata siihen puhelimeen tai laittaa sauna tulilleJNN kirjoitti:Tuus esitteleen zaffee joku kerta, jossen mä miitteihin kerkee ihmétteleen. (Tai no saahan sitä muutenki tulla)StarBreakeR kirjoitti:Et vaan tunnista enäänJNN kirjoitti:Tuli kai siä päin iltasella ajeltua, sua en kyllä huomannu.StarBreakeR kirjoitti:JNN ikean tuntumassa astralla?![]()
![]()
StarBreakeR kirjoitti:barbou kirjoitti: mutta jos kuskikin oli samannäköinen, niin voi sitäkin ihmisparkaa...
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
- Heiti-Neiti
- 'Kadett'

Tänään nähtiin tumma Calibra, missä ocf:n nettiosoitetarra takalasissa Tornion Rajalla kauppakeskuksen parkki hallissa. Nainen autoon asteli
Kuvankin otin mutta erittäin epätarkan
Rekkari alkoi HVG-
Pitäsköhän itekkin kirjottaa tänne 
Ooppelimiehen näin tänään (eilen)
Ooppelimiehen näin tänään (eilen)
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
J_J2 Bongattu pihassa kun toi ilmanputsarinkotelon ja luki viat autosta
Asiallinen mies 
Hudu koivukylänväylällä, sullahan oli käsi yhtä ojossa ku hitlerillä
opelvisio kirjoitti:Hudu koivukylänväylällä, sullahan oli käsi yhtä ojossa ku hitlerillä
Juu näin tehtiin. Oli kiva jutella ja asiallinen myös ite olit. Oli ilo auttaakokki46 kirjoitti:J_J2 Bongattu pihassa kun toi ilmanputsarinkotelon ja luki viat autostaAsiallinen mies
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Eilen myöhään illalla oulun motarilla punane a zafira koitti kiusata. 
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
Katomi ajeli tänään vastaan Vaajakosken moottoritiellä Jyväskylän voimalaitoksen kohalla 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL