Teholastun karttoja..!!

Keskustelua Opeleista
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Pode »

Oisko kellää "perfect power smt5i" merkkiseen lastuun minkäänlaista karttaa tai tietoo mistä saisi sellaisen ??
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Eikö kellään tietoo ?
Pode
'Admiral'
'Admiral'

???
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

voi olla vähän harvinaisempi suomessa tommonen...paljonhan tosta muuten löytyy tietoo ku hakuohjelmalla hain...tuo SMT5i on kai mielestään joku "hitecimpi" malli noitten juttujen perusteella mitä netistä löysin

Tämmöne löyty kanssa tietokoneelle: "Perfect Power
SMT6 Windows Software v2.1.62
(1 File)" ja sivuhan oli http://www.tuningtechnology.com/new_site/downloads.html

Tuo SMT5i on mun käsityksen mukaan vähän kehitellympi versio kun tuo SMT6 mut tuon ohjelman pitäs toimii siinä vitosessakin...
badfear2001
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja badfear2001 »

On 2003-12-31 09:34, opeltuning wrote:

Tuo SMT5i on mun käsityksen mukaan vähän kehitellympi versio kun tuo SMT6 mut tuon ohjelman pitäs toimii siinä vitosessakin...
Oliskohan kuitenkin toisin päin...Tuo "i" perässä tarkoittaa että sis. lisäsuuttimen ohjauksen.
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Tuo SMT6 on tavallansa tuosta SMT5/SMT5i uudempi/kehitellympi versio ja tuo i tuossa SMT5i tarkoittaa juuri sitä että sillä voi ohjata esim. lisäsuutinta ruiskussa kun taas tuolla SMT5 ei voi.Käsittääkseni tuota SMT5/SMT5i ei voi käyttää turboautossa,mutta taas tuota SMT6 voi käyttää turboautossa,muistaakseni SMT5/SMT5i ei ole paikkaa/johtoa mab-anturille mutta tuossa SMT6 on.Mulla olisi tuollainen n.200 sivuinen ohjekirja tuota SMT5i varten ja siinä on mm. säätäkarttoja.
Ei ole riemulla rajaa,kun opelilla ajaa!
Tarmo_L
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

On 2004-01-04 15:23, Jani Mukkala wrote:
Käsittääkseni tuota SMT5/SMT5i ei voi käyttää turboautossa,mutta taas tuota SMT6 voi käyttää turboautossa,muistaakseni SMT5/SMT5i ei ole paikkaa/johtoa mab-anturille mutta tuossa SMT6 on..
Hmm, mikä ihmeen MAB-anturi? Voisitko kertoa lisää tuosta? Epäilen kyllä suuresti että tarkoittanet MAP-anturia, mutta jos näin ei ole, niin anteeksi tietämättömyyteni.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Oho,sori tuli pieni kirjoitusvirhe,tarkoitin juuri tuota map-anturia.
Pode
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-04 15:23, Jani Mukkala wrote:
Mulla olisi tuollainen n.200 sivuinen ohjekirja tuota SMT5i varten ja siinä on mm. säätäkarttoja.
Pystysitkö skannaamaan siitä ohjekirjasta muutaman sivun missä olis säätökarttoja ja muuta oleellista tietoa? Tai jollain muulla tavalla niitä karttoja antamaan..
Pode
'Admiral'
'Admiral'

???
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Sori,kun on vastaus vähän kästänyt.Mä voin tuossa viikolla joku päivä skannata koneelle muutaman sivun missä on noita säätökarttoja ja tietoa ja lähettää ne sähköpostina sulle sitten.
Ei ole riemulla rajaa,kun opelilla ajaa!
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Juu jos ei tuu liikaa vaivaa niin laita osotteeseen simo858@luukku.com
badfear2001
'Senator'
'Senator'
Viesti:

"säätökarttoja"!? öö....onko tuo kyseinen pruju sama jonka saa Perfect Powerin sivuilta? Jos tarkoitat oppaassa olevia kartan kuvia, niin epäilen ettei niistä kyllä mitään hyötyä ole :sad: Taitaa vain olla 2D kartat käännettynä 3D muotoon.

"Astra-F" tarvitsisi ns. valmiita karttoja jotka olisi tehty vartavasten C20NE-koneeseen. Eikö?

SMT5i:tä voi käyttää myös turboautossa. Esim.Saab 9000 ilman DI:tä
Pode
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-13 19:13, badfear2001 wrote:
"säätökarttoja"!? öö....onko tuo kyseinen pruju sama jonka saa Perfect Powerin sivuilta? Jos tarkoitat oppaassa olevia kartan kuvia, niin epäilen ettei niistä kyllä mitään hyötyä ole :sad: Taitaa vain olla 2D kartat käännettynä 3D muotoon.

"Astra-F" tarvitsisi ns. valmiita karttoja jotka olisi tehty vartavasten C20NE-koneeseen. Eikö?

SMT5i:tä voi käyttää myös turboautossa. Esim.Saab 9000 ilman DI:tä

Juu ei niistä pakolla mitään hyötyy ole, en oo niin perehtyny tähän teholastu juttuun.

Mutta jos saisi jokinlaisen pohjan mitä voisi lähteä itse muokkaamaan eli ns. valmis kartta c20ne koneeseen, mitä sit muokkaisi. Onko sellasia edes olemassa ? jotain sellaista taisit mainita sähköpostissa. öö, niin ja tiedoksi että olen sama hepppu joka osti sulta sen auton jos et viellä tienny :smile:
badfear2001
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Pelkään pahoin että juuri sellaista valmista karttaa ei ole missään. Eli itse täytyy kartta väsätä, ellei sitten jostain maailmankolkasta löydy heppu joka olisi kartaston C20NE:hen tehnyt...

Tunnistin kyllä sinut :smile:
Vastaa Viestiin