Se on jo hieman yli sen budjetin mitä olin ajatellut ja ehkä hivenen liian pieni omaan makuuni. Tai no livenä ei ole tullut kyllä katseltua sillä silmällä.
Robertx kirjoitti:Corsa on edullisempi hankkia ja kuluttaa vähemmän. Todennäköisesti on parempi kaupunkiauto kuin Astra... ihan järkevästi olet siis ajatellut.
Kannattaa käydä molempia kuitenkin koeajamassa. Noilla perusteilla se 3 - ovinen Corsa on varmaan riittävä.
Tuo kulutuskin olisi kyllä plussaa (vakuutuksetkin ehkä pienemmät..?). Pitää käydä varmaan jossain välissä katselemassa jossain liikkeessä ja ajelemassa. Huoliikohan mikään liike tota mun n. 200 000 km ajettua -00 Astraa Ei jaksaisi itse myydä vaikka voisi saada vähän enemmän.
Jartsa kirjoitti:Huoliikohan mikään liike tota mun n. 200 000 km ajettua -00 Astraa Ei jaksaisi itse myydä vaikka voisi saada vähän enemmän.
Vuonna 2007 tarjosin 1998 2.0 B-Vectra farkkua ja alle 80tkm ajettuna, ei kelvannu niistä liikkeistä mistä kysyin. Kehoittivat jos sittenkin myisin itse tai veisin muualle
Joskushan näkee näitä että mikä tahansa vaihtoehto x €. Tosin en tiedä koskeeko se vain uusien autojen ostajia?
No pitää kattoa mitä tuolle tekee kun osto tulee ajankohtaiseksi. Tarpeeksi halpa hinta niin varmana pääsee eroon Hyvinhän tuo on palvellut 7 vuotta, sitä ei voi kieltä
Osaisko joku sanoo mikä omegaa tällä kertaa vaivaa?
Tekee semmosta että kierrosluku mittari pomppii ja vilkuttaa vikavaloo, samalla auto nykii niin perkeleesti ja booailee..
epee kirjoitti:Osaisko joku sanoo mikä omegaa tällä kertaa vaivaa?
Tekee semmosta että kierrosluku mittari pomppii ja vilkuttaa vikavaloo, samalla auto nykii niin perkeleesti ja booailee..
kampuran asennostunnistin tulisi ensimmäisenä mieleen, kannattaa lukea vikakoodit
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Mikähän lienee raadin diagnoosi, kun calibran starttimoottorin oireilee niin, että alkaa välillä kesken startin sutimaan tyhjää.
Kyllä tuon käyntiin on aina saanut, mutta jos ei toisella yrittämällä lähde, niin on jo sen verran kakkua pytyissä, että joutuu kaasulla avittamaan käyntiin.
Hampaat kaikonnut vauhtipyörästä, vai startin yksisuuntaislaakeri lyö tyhjää?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
maritus kirjoitti:Joskushan näkee näitä että mikä tahansa vaihtoehto x €. Tosin en tiedä koskeeko se vain uusien autojen ostajia?
No pitää kattoa mitä tuolle tekee kun osto tulee ajankohtaiseksi. Tarpeeksi halpa hinta niin varmana pääsee eroon Hyvinhän tuo on palvellut 7 vuotta, sitä ei voi kieltä
Yleensä tuo tarjous on vain uusien autojen ostajille. Jos / kun autoliike haluaa kauppaa tehdä, niin kyllä ne ottavat vaihdossa vanhan auton. Voittoa tekevät niilläkin myydessään eteenpäin joko jopparille tai ihan yksityisasiakkaalle. Välttämättä ei kannata ihan syksyyn asti odottaa tai sitten odota ensi kevääseen. Parhaat autot menet keväällä tai kesällä. Syksyllä ja talvella kauppa on hiljaisempaa.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Saako jostain b1 omegan projektoriumpioille _pelkkää_ sitä muovilätkää umpion taakse?
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Onko normaalia että calibran ajotietokoneen hetkellinen kulutus näyttää joskus moottorijarrutuksella että kuluttaisi bensaa? Välillä se näyttää 0.0L ja välillä näyttää esim. jotain 3l kulutusta..
Vectra A 2.0 8v -94, Calibra Turbo -93
Ex. Calibra 2.0 16v -90, Rekord E 2.0S -81, Vectra A 2.0 8V -94, Calibra 2.0 16v - 92, Omega B 2.0 8v -96, Vectra C gts 2.0T -04
tonppaa377 kirjoitti:Onko normaalia että calibran ajotietokoneen hetkellinen kulutus näyttää joskus moottorijarrutuksella että kuluttaisi bensaa? Välillä se näyttää 0.0L ja välillä näyttää esim. jotain 3l kulutusta..
Olosuhderiippuvainen asia.
Polttoaineensyötön katkaisu tarvitsee tiedon kaasuläppäkytkimeltä, riittävän kierrosluvun(1400rpm >) ja riittävän moottorin lämpötilan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri