Jaahas
Omegsa 2001 olisi kyseessä, viimeistä korimallia. Ostin uuden valomuistireleen kun valoautomatiikka ei enää toiminut. Tässä mallissahan valot ovat aina ajossa päällä jos rele toimii. En löydä sitä relettä missään. Naksahdus kuului aikanaan jostain hansikaskokeron oikealta puolelta. Siellä sen pitäisi olla ainakin joissain malleissa vaan en löytänyt. Tietääkö kukaan mistä kannattaisi hakea. Mulla oli apumiehen jalkatilan verhoilu oikealta irti sekä hanskikaslokero irti. Oikealta alhaalta löytyi jokin ison sikarilaatikon kokoinen kytkentärasia, johon meniä useita liittimiä. Sen sisällä oli pelkkiä piirilevyjä. Liittynee Airbag-systeemiin.
Apua! Mistähän löytyy
Omegan päivävaloreleen/valomuistin sijainti
Re: Omegan päivävaloreleen/valomuistin sijainti
Suurkiitos -Masa-. Olihan tosta apua. Mulle kävi kuten tuollekin kaverille. Etsina kaikkialta muualta paitsi sieltä mistä piti. Sukkela paikka sinänsä releelle...
Kesän jatkoja (huomenna lomalle!)
EDIT: Kumma juttu, en saa tuota kuvaa auki vaikka olen kirjautuneena?? Ei tosin enää tarvita mutta ylläpidon tietoon!
Kesän jatkoja (huomenna lomalle!)
EDIT: Kumma juttu, en saa tuota kuvaa auki vaikka olen kirjautuneena?? Ei tosin enää tarvita mutta ylläpidon tietoon!
Re: Omegan päivävaloreleen/valomuistin sijainti
No niin, nyt sain sen releen jo vaihdetuksi, kiitokset vinkeistä, toimii. Oli puolen tunnin homma. Tässä toimivuudessa on muuten se etu, että kun ajaa päivällä valot päällä valokatkaisija nolla-asennossa niin pissapoika pesee vain tuulilasia eli vettä säästyy rutkasti. Valonpesimien kuluttama vesi nimittäin on melkoinen. Valojen pesu kytkeytyy päälle vasta kun pistää valot päälle katkaisijasta.