ooppeli vaihtui seat:iin ...
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
- opelmeister
- 'Senator'

On 2004-01-14 15:00, Wannabecalibra wrote:
Ja kohta tulee ruosteongelmat ovien liepeille![]()
mutta säästyypähän jakopää- ja venttiilinkumiongelmilta...
en sitten tiedä mitä ruosteongelmaa noissa on, ei isännän cordobassa ainakaan näytä ovissa mitään olevan...
Ja tuohon ajettavuuteen, joissakin on kuulemma ollut tehtaalta lähtiessään aurauskulmat pielessä. Tästähän taas pääsee eroon kun käy suuntaamassa...
mutta kun isällä on cordoba ja äitillä leon, niin eipä niiden välillä kovin isoa eroa ole... tietysti leon on vähän jämäkämpi ja sporttisempi...
no eiköhän tuo ole ihan luonnollista, että osalla porukasta merkki vaihtuu välillä. jotkut vaihtaa merkkiä vaikkei ois entisessä ollut mitään vikaa (mm. mun ymmärtääkseni sinä) ja jotkut sen takia että vikoja on. mutta kyllä niitä opeleita mun ymmärtääkseni myyntipalstoilta häviää muuallekin kuin paaliin. kyllä tälläkin foorumilla aika moni on opelin joskus hankkinut, mutta mietippä millainen keskustelutulva siitäkin tulisi jos kaikki avautuisivat autokaupoistaan tänne. en tiedä mikä h****tin muoti-ilmiö tämä nyt täällä on, että pitää ilmoittaa varsinkin, jos vaihtaa toiseen merkkiin...melkosta opel-keskustelua.On 2004-01-14 15:13, mä wrote:
Nii-in..yksi toisensa jälkeen porukka luopuu Opeleistaan..miksiköhän..
...vois ehkä tehdä ihan oman keskustelualueen mihin jokainen vois kertoo mihin autoon on minkäkin vaihtanut, kun se kai jotain ihmistä kiinnostaa(?).
Samaa mieltä Veeksin kanssa. Jep jep...On 2004-01-14 16:56, Veeksi wrote:
...vois ehkä tehdä ihan oman keskustelualueen mihin jokainen vois kertoo mihin autoon on minkäkin vaihtanut, kun se kai jotain ihmistä kiinnostaa(?).
Irmscher Senator 4.0i 24V "In the early 90s, this luxurious combination of power and understatement housed the torquiest naturally aspirated 4.0 litre engine in the world.Even today,it still affords up-to-date luxury for an enjoyable drive"
<font size=-1>[ This Message was edited by: Irmscher on 2004-01-14 17:07 ]</font>